Hej igen Som efterlyst er her et par billeder.
Lidt specifikationer skal i da også have
Hilsen Morten |
Vægtgrænse? skal jo vide om jeg skal tabe mig eller holde vægten :D
Hej igen Som efterlyst er her et par billeder.
Lidt specifikationer skal i da også have
Hilsen Morten |
Vægtgrænse? skal jo vide om jeg skal tabe mig eller holde vægten :D |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Kan godt lide den har fået sin egen parkeringsplads :) Men sådan en satan skal jeg have mig engang. |
120kg iflg brugsforvirringen :) Hilsen Morten |
Hej Morten. Sjovt med din ide, jeg har nemlig leget lidt med tænkt tanken om at lave en udlejning med de her segways. Til turister og guidede ture i KBH. Vi rejser rigtig meget i forbindelse med vores vagtselskab, og næsten alle større byer i verdenen har dem till udlejning.. Men ja prisen er lidt pebret.. Jeg leger lidt videre med ideen ; ). Hilsen Hans |
Ja det manglede da bare
Ok - no problemo. Ideen med den jeg har stående var at teste kvaliteten. Mekanikkeren har været igennem den, og vi har selv testet den. Umiddelbart er der ikke noget der tyder på at der er problemer med kvlaiteten, så nu er det bare et spørgsmål om tid før de kommer på lager. Så er spørgsmålet bare om vi skal købe 10 eller 100 :) Og så er spørgsmålet jo om vi kan sælge dem i fx Tyskland hvor markedet jo er en del større. Nogen der har erfaring med Tyskland? Hilsen Morten |
Hej Hans. Findes det ikke allerede? http://www.segwaytours.dk/ Men ok - det koster også 500kr at få sådan en tur, og det er da også en slags penge... Hilsen Morten
|
Er det de endelige produkt-billeder? For den er godt nok...gr... ikke specielt køn? Hvordan med vind og vejr? Er den glad for regn - eller bare vandpytter? Vi bor trods alt i Danmark ;) |
he he nej - det er det ikke. Tror den fortjener en prof. produktfotograf Vandpytter er ikke noget problem, men vi har ikke testet den i regnvejr endnu, så her er jeg svar skyldig. Hilsen Morten |
Jeg mener, får den nogen front? Et pænere "ståbræt" eller andet - eller dette det færdige produkt ;) |