Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg gemme mine penge?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop pengeskabe. Det er falsk tryghed. Et hvert pengeskab kan åbnes på ganske få sekunder eller minutter.

Brug udenlandske bankkontakter der ikke udleverer oplysninger til DK. Der findes stadig en del. Det koster en smule, men det er pengene værd.

xxx

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:54

Eller lej en bankboks.

Er det praktisk? Nej. Er det sikker? Forholdsvis sikkert - men bliver bankboksen tømt under et indbrud så er det, så vidt jeg ved, din egen indborsikring der skal dække. Ligesom du skal sandsynliggøre/bevise hvor meget der var i boksen.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:28

Gal, hvor bliver her vrøvlet.

Det du gør, er at vælge en hel del forskellige bookies rundt omkring på nettet, disse skal selvfølgeligt være skattefrie. Dette gør du for altid at kunne få det højeste odds - og drop danske spil, du skal være mere end almindeligt retarderet for at spille der med profit som mål.

Til at flytte pengene mellem de forskellige sites, bruger du moneybookers eller NETeller, jeg fpretrækker moneybookers - dette kan du selvfølgelig også bruge som din online opsparing - det er smart at have denne valuta i samme som dine spillekonti.

Derudover kan du, hvis du føler for det, oprette en ny bankkonto i anden bank - dette anvendes af nogen, jeg vil dog skyde på det oftest er tabende spillere, så det ikke ser så skidt ud, når du engang får brug for din rigtige bank. 

En god idé er i hvert fald aldrig at blande privat- og spilleøkonomi sammen, så du skal som minimum have oprettet to konti hos din bank.

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)