Jeg begyndte d. 10. august et projekt hvor jeg ville prøve at vinde 1 million kroner inden jeg blev 18 (12-05-13) på at oddse på fodboldkampe. Sæsonens første kamp gik hjem og jeg vandt 700 kroner. Selvfølgelig har jeg tænkt mig at oddse størrer beløb når jeg modtager størrer summer.
Mit spørgsmål er hvor kan jeg sætte pengene hen for kan ikke gå rundt med 20.000 i lommen, og har ikke lyst til at sætte dem ind på min bankkonto heller. Jeg har hørt at PayPal ikke er et godt sted at sætte penge ind, da når man sætter pengene ind er det ikke mine, men deres.
Jeg begyndte d. 10. august et projekt hvor jeg ville prøve at vinde 1 million kroner inden jeg bliver 18 (12-05-13) på at oddse på fodboldkampe. Sæsonens første kamp gik hjem og jeg vandt 700 kroner. Selvfølgelig har jeg tænkt mig at oddse størrer beløb når pengene ruller ind.
Mit spørgsmål er hvor kan jeg sætte pengene hen for kan ikke gå rundt med 20000 i lommen, og har ikke lyst til at sætte dem ind på min bankkonto heller. Jeg har hørt at PayPal ikke er et godt sted at sætte penge ind, da når man sætter pengene ind er det ikke mine, men deres.
Måske skulle du tage problemstillingen, hvis du når i nærheden af de summer du snakker om. Paypal er ikke til penge opbevaring og du må i øvrigt heller ikke åbne en paypal account når du er under 18.
Må jeg spørge om, hvad der er galt med banken? da det vel er det eneste fornuftige sted at sætte dem.
Er problemet ikke snarere at du ikke har lyst til at betale skat?
Hvis dette er problemet.
Så kan det selvfølgelig gøres igennem Danske spil, odds'ne er dog en smule lavere, men det bliver kraftig opvejet af at du skal betale skat fra gevinster uden for Danmark.
Mit spørgsmål er hvor kan jeg sætte pengene hen for kan ikke gå rundt med 20000 i lommen, og har ikke lyst til at sætte dem ind på min bankkonto heller.
Du bør sætte dem i banken. Hvis du absolut ikke vil det, er det vel kun det gamle hovedpudetrick tilbage
Jeg forsøgte at finde regler for oddset, for at se om hvor trådstarter i det hele taget er gammel nok til at gamble, men reglerne henviser til en anden side, som henviser til en tredie som viser tilbage til den første igen ... så der er åbenbart ingen regler :-/
Jeg forsøgte at finde regler for oddset, for at se om hvor trådstarter i det hele taget er gammel nok til at gamble, men reglerne henviser til en anden side, som henviser til en tredie som viser tilbage til den første igen ... så der er åbenbart ingen regler :-/
Du skal være 16 år igennem Danske spil - men bliver ikke håndhævet, og da du modtager præmier kontant kan de jo ikke tage dem tilbage. Vil den pågældende udbyder ikke udbetale grundet alder, kan en forældre/anden person hente gevinsten og vice versa med satsning.
Om de samme regler gælder "online" ved Danske spil er jeg ikke sikker på.
Så kan det selvfølgelig gøres igennem Danske spil, odds'ne er dog en smule lavere, men det bliver kraftig opvejet af at du skal betale skat fra gevinster uden for Danmark.
Kun hvis hans edge er helt absurd høj.
De ganske få procent lavere teoretisk tilbagebetalingsprocent hos monopolet gør stort set samtlige vindende spillere tabende. Den forsvindende lille del, der stadig er vindende, vil kun vinde en brøkdel af, hvad de ville vinde hos rigtige bookmakere.