Hej. :D
Siden ser i sig selv fornem ud, den passer godt til produkterne i sælger. (I den forstand at det er en side man vil forvente at se når man tænker på Apple-produkter.)
Dog fik jeg en lille tanke, som det sagtens kan være i bevidst er gået væk fra: Alle bærbare computere er ikke MacBooks, spørgsmålet er om det kunne være fordelagtigt også at kigge på den anden del af markedet sammen med MacBooks. Der er selvfølgelig mange overvejelser der skal tages højde for - De interesserede som eventuelt ikke ejer en MacBook, kunne de finde på at købe produktet alligevel? Vil en tilføjelse af et bredere marked skade sidens omdømme, hvorved der måske vil være et problem med exclusiviteten der eventuelt vil blive skadet.
Min tanke er at coverme er et meget bredt navn, som eventuelt kunne dække et endnu bredere marked. For siden signalerer i sig selv exclusivitet, godt design osv. Men vil de brugere som søger de gode designs ikke finde dem alligevel på jeres site selvom i eventuelt havde nogle få standardcovers oveni - 1 for hver størrelse?
Overvejelsen her er følgende: Vil de kunder som eventuelt ville have købt et designer cover vælge at købe et standard cover i stedet? Eller vil de kunder som ikke kigger efter et designercover eventuelt købe deres almindelige cover hos jer. - Den vurdering kan jeg ikke lave, da jeg ikke ved nok om markedet.
Hvis i vurderer at en indlemmelse af almindelige laptops vil skade branded i sig selv kunne man også kigge i en anden retning. Apple laver jo ikke kun MacBooks, hvad med iPhone-covers eller endda iPad-covers. Kunne dette være andre aspekter af markedet at undersøge? - Jeg ved ikke så meget om det pågældende marked, men ville mene at det kunne være værd at kigge på.
Med venlig hilsen,
Kim