Cufon burde være opdateret nu jvnf. din brugbare beskrivelse Peter - men er der tilfældigvis én af Jer der rent faktisk bruger IE9 og kan teste om min tekst vises korrekt?
På forsiden af min side øvelokaler på timebasis skulle den nederste del gerne se således ud:
Men gør den mon rent faktisk det ?
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Før viste IE9 kun tallene og ikke teksten til hvert punkt - så min "guide" til at bruge bookingsystemet var pludselig ikke til så meget nytte...
God aften!
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Det virkede ikke da jeg prøvede første gang, der manglede der noget af teksten, både i instruktionen, og i det første afsnit. Men efter en reload kom det sidste med.
Hvis du validere siden, viser den at der er 45 fejl, det kan også være noget af det IE får galt i halsen.
Tak for info - de fejl må jeg jo hellere se at få kigget på, men dejligt at siden lader til at virke i IE9 nu!
Derudover kan jeg se at den mangler js filen hover.js (chrome)
Er hover.js mon også noget der mangler i "Cufon mappen"?
Hvilket sted kan du / I anbefale til at validere en side?