Jeg er kommet ud i et problem ang. min wordpress-shop. Jeg har købt dette design og det virkede også fint, indtil jeg fandt ud af at man ikke kan se menupunkterne i IE9 - og det er jo en alvorlig fejl, da mange bruger IE hver dag.
Jeg har netop konstateret en lignende fejl på min wordpress side... - alle mine <h> tags vises ikke i Internet Explorer 9!
Er der én der kender en løsning på det problem?
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Du skal downloade filen og ændre din template fil til at bruge den istedet for 1.03.
Men hvor dælen ændrer jeg dét i min template fil?
Kan ikke finde cufon-yui.js angivet nogle steder...
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Måske der er én der kan give mig et tilbud på at fixe problemet?
Nu kender jeg ikke din tekniske snilde, men det er forholdsvis nemt:
1. Gå til http://cufon.shoqolate.com/generate/ højreklik på "Download" i toppen og væg "Gem link som" (Alt afhæning af browser selvfølgelig... og gem filen et sted. Filen skal hedde "cufon-yui.js"
2. Forbind med FTP til dit website og gå til mappen : "/wp-content/themes/cleano/cufon/"
3. Overskriv filen med den nye som du lige har downloaded.
Du skal egentlig slet ikke ændre i dine koder eller noget. Bare overskrive filen med denne nye version.