Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommende grafiker prøver at starte et netværk op!!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg hedder Ronni Høirup er 30 år og startede sidste år på min drømmeuddannelse som mediegrafiker. Jeg har mange år gået og ventet på chancen og der var endelig nogle der så mit potentiale og ansatte mig som elev.

Jeg er helt sikker på at jeg om nogle år sidder med mit egen firma, men om det er som fuldtidsbeskæftigelse eller supplement må jo vise sig.

Jeg har lavet en portfolio på nettet og den håber jeg meget kan være med til i første omgang at opbygge et form for netværk og at jeg så med alt det søgeoptimering jeg nu kan implementerer kan være heldig smutter langt op på Google hvis personer eller mindre virksomheder søgte på grafisk assistance af en eller anden art.

Jeg kunne godt bruge andre "tricks" til at få opbygget et netværk og ikke mindst komme i gang med at opsøge grafisk arbejde.

Giv din mening til kende om min side so far:   http://www.innorvation.dk

På forhånd mange tak.

Ronni Noer Høirup
Martine Christoffersens Vej 8
7000 Fredericia
mobil: 21796144
mail: ronni@innorvation.dk
web: http://www.innorvation.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 19:45

Hej Ronni,

Siden er flot, jeg kan dog ikke lide domænenavnet, som jeg synes er lidt fesent. Skift navn så kører det :)

P.S Isbjerget er lidt for nice

Mvh Ulrik 

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 20:37

Tak.
Jeg har godt overvejet domænenavnet, men det har faktisk en dybere mening og jeg er i tænkeboks hvordan jeg får det visualiseret. Mit domænenavn er et mix af innor (mit navn bagfra, Ronni) og innovation hvilket er et andet ord for nytænkning eller lignende.

Jeg overvejer at lave en meget kort flash film eller lignende der starter med Ronni og så transformerer sig om til domænet...

Ronni Noer Høirup
http://www.innorvation.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:08

Jeg bliver yderste forvirret alt står på en side , jeg kan simpelthen hen ikke overskue siden , hvor er de forskellige ting på siden , når klikker gå nedad men kan ikke se menu så køre opad men kommer for langt hurtigt op og hvad var det lige referencer siden var , kunne ikke finde menu køre op ad igen og ned ad igen

Hvorfor er bunden så tom.

Hvorfor skal siden hoppe konstant når man skrifter side , det forvirre mig.

Synes også der står for meget på forsiden, prøv at inddele det mere i undersider, kunne det ikke laves som normalt det er lettere at læse hurtigt

Port fløj hvorfor kan billeder  ikke klikes større så man kan se noget hvad det forstiller og zoom ind på det og studere hvad er lavet før

Meget tomt også nederste på port fløj siden nederste, hvorfor skal der være en masse tomrum ,man bruger jo lidt ekstra tid på at se det tomrum  

Nogle af hovedforløb siderne gik på fejlside hos mig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 22:20

Ja jeg kunne sku godt li den :-) den skiller sig ud fra normen og det er da smart lavet det med at den hopper op og ned :-P det er dog ikke noget der skal bruges til kommercielt brug. det vil forvire langt mere end det gavner. men rigtig godt lavet når man lige har opdaget det går den vej :o)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:26

Som grafiker skal man helst være med på det nyeste, og være forud de andre. En grafiker skal være kreativ som jeg synes du absolut viser med dit designet, ingen tvivl der. 

Jeg regner selvfølgelig med at der dukker mere og mere op på siden jo længere du kommer i forløbet både med uddannelsen samt færdiggørelsen af din hjemmeside.

Jeg synes siden er godt lavet, idet man med det samme kan fange hvor dine talenter ligger...

Yes

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 22:28

Hej Mikael Christensen
Super tilbagemelding. Det er så vigtig at få helt friske øjne til at se på designet, for jeg ved jo hvad der skal ske.

Jeg indrømmer den kan være forvirrende, men jeg har virkelig også tænkt ud af boksen mht til design. Det hjælper selvfølgelig ikke hvis det går på kompromis med brugervenligheden.

Jeg synes nu ikke jeg finder link fejl men prøver lige fra en anden computer i morgen hvor jeg ikke har været inde på sitet før.

Bunden på forsiden er under udvikling, men det kunne jeg selvfølgelig lige gøre opmæksom på via en tekst på siden.

Tak for din tid.
Ronni
http://www.innorvation.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:32

– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:33

Ronni, i stedet for hele tiden skrive eller copy/paste linket til din hjemmeside hver gang du skriver i en tråd, så sæt det ind i dit signatur, så kommer det frem automatisk :)

– Oscar Levant

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 22:44

Tak for responcen Alexander
Flot side du også har. Du gør meget i loger kan jeg se

Kigger på det med fejlen.

Ronni

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)