Hej folkens Jeg hedder Ronni Høirup er 30 år og startede sidste år på min drømmeuddannelse som mediegrafiker. Jeg har mange år gået og ventet på chancen og der var endelig nogle der så mit potentiale og ansatte mig som elev. Jeg er helt sikker på at jeg om nogle år sidder med mit egen firma, men om det er som fuldtidsbeskæftigelse eller supplement må jo vise sig. Jeg har lavet en portfolio på nettet og den håber jeg meget kan være med til i første omgang at opbygge et form for netværk og at jeg så med alt det søgeoptimering jeg nu kan implementerer kan være heldig smutter langt op på Google hvis personer eller mindre virksomheder søgte på grafisk assistance af en eller anden art. Jeg kunne godt bruge andre "tricks" til at få opbygget et netværk og ikke mindst komme i gang med at opsøge grafisk arbejde. Giv din mening til kende om min side so far: http://www.innorvation.dk Ronni Noer Høirup |
Hej Ronni,
Siden er flot, jeg kan dog ikke lide domænenavnet, som jeg synes er lidt fesent. Skift navn så kører det :)
P.S Isbjerget er lidt for nice
Mvh Ulrik