Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BilligSpilletid.dk ønsker feedback

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Godhjertens eftermiddag Aminoer!

Jeg har de seneste dage arbejdet med min nye webshop, som sælger spilletid til online spil så som RIFT og World of Warcraft. Det er min allerførste webshop, så jeg har ingen erfaring i faget overhovedet. 

Efter lidt hjælp udefra kom jeg frem til, at jeg ville bruge Prestashop som mit system. Idag fik jeg så endelig sat Moneybookers op, så det burde kører. 

Jeg har ikke nok styr på, at lave mit eget design til formålet, og da jeg faktisk syntes, at Prestashops default theme er ganske pænt, så har jeg valgt at fastholde det. 

Men hvis i ville give siden et øjekast, og lige smide en kommentar, så vil jeg være en endnu gladere mand end jeg er nu Skype-Wink

BilligSpilletid.dk

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 17:43

Ser godt ud og super effect når man smider noget i indkøbskurven. Jeg ville måske have lavet nogle større og mere "klik-her" agtige købsknapper.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 18:22

Jeg synes der er gode ting ved designet, og knap så gode ting. 

Logoet er jeg ikke så vild med - ser meget standard ud. Derudover kunne siden måske godt være lidt mere spændende at se på. En hvid baggrund er farlig, hvis siden ikke har meget indhold. 

Derudover er jeg vild med effekten når du smider en vare i indkøbskurven - super effektiv. Siden er også brugervenlig og simpel at bruge, hvilket er godt, når vi snakker webshops

Men alt i alt en fin side, med masser af muligheder for udvikling :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:35

Hej Sander..

En meget pæn og stilet side.

Synes der mangler lidt information om jer/dig.

Knapper vores butikker, er det med vilje at der kommer et kort op over USA? Hvis du sælger til hele DK er det vel ligemeget med hvor deres butikker ligger? Måske er det bare mig :)

Logoet kunne godt brug for lidt makeup, så det siger lidt mere om siden.

Ellers meget pænt.

God aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:26

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Hej Sander..

En meget pæn og stilet side.

Synes der mangler lidt information om jer/dig.

Knapper vores butikker, er det med vilje at der kommer et kort op over USA? Hvis du sælger til hele DK er det vel ligemeget med hvor deres butikker ligger? Måske er det bare mig :)

Logoet kunne godt brug for lidt makeup, så det siger lidt mere om siden.

Ellers meget pænt.

God aften.

Hej Alexander :-)

Tak for din tid! Angående information, så burde jeg sagtens kunne strikke noget mere sammen. Det vil jeg kigge på med det samme!

Og den der med "vores butikker" den arbejder i skrivende stund på at få fjernet. Hvis nogen af jer kan hjælpe, så skal i være meget velkomne til at kontakte mig :-)

Logoet må jeg se at få i værkstedet igen, da jeg kan se, at det måske, i alles øjne, godt kunne friskes mere op Skype-Wink

@Mikael -

Hej Mikael! Er også glad for, at jeg kunne kidnappe din tid et par minutter :-)

Som jeg skrev til Alexander, så skal jeg nok gå i værkstedet med logoet, så I kan få noget pænere at kigge på Skype-Wink

Angående baggrunden, så har jeg selv et godt øje til hvide baggrunde. Mange store sider har hvide baggrund, og det er behageligt for øjet at kigge på. Syntes ikke jeg ville kunne finde en anden side som er lige så behagelig, hvis vi snakker farver.

Tak for det Skype-Wink

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 19:47

God aften,

Jeg er ikke helt enig i at der er stilrent og lækkert.

Det er efter min mening kedeligt og uden personlighed.

Selv om det er din første webshop, synes jeg at der skal gøres mere ud af designet.

Prestashops funktioner er fede, men de er også på alle andre Prestashop. Synes at der mangler noget unikt noget der er anderledes ved din webshop.

Rent teknisk skal du også have set på dine sidetitler.

Hvis jeg køber ved dig, tager der så op til 24 timer før der er leveret? Hvis jeg er løbet tør gider jeg da ikke venter 24 timer. (men det skal man måske alle steder?)

Jeg kan heller ikke finde dine forretningsbetingelser?

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:05

Hej Martin!

Angående forretningsbetingelser, så må du meget gerne sætte mig ind i det. Det hele skulle jo helst være i orden Smile Har ikke nogen, da jeg ikke vidste man skulle have det, og hvad der i det hele taget skal stå.

Og ja, du har kigget rigtigt. Der går højst 24 timer inden du får din levering. Men det er fordi, jeg ikke kan levere instant, og ved ikke hvordan jeg sætter det til, da det ikke bare er en fil du skal downloade, da hver kunde jo skal have en forskellig kode. Så den står på 24 timer, da det skal gøres manuelt.

Sidetitlerne skal jeg nok få kigget nærmere på. Og angående designet, så kan jeg forhåbentlig lære, at få skabt et nyt og bedre look. Lige nu tør jeg bare ikke rode ved det, da programmering ikke er min stærkeste side.

Mange tak for dine inputs,

Sander

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 21:50

Hej Sander

Hvis det er første gang du laver en webshop, så er du kommet rigtig godt igang.

Det umiddelbare indtryk er at det er professionelt og troværdig.

Her er lidt kontruktiv kritik:

• Der er ikke mellemrum mellem prisen og 'DKK' på varelisten

• Du skal udnytte dine sidetitler noget bedre så siden indekseres og rankes bedre på google.

• tilbudsikonet vises ikke på denne side: http://billigspilletid.dk/world-of-warcraft/10-world-of-warcraft-60-dage-gamecard.html

• Leveringsbetingelser er ofte standard tekster. Hent en tekst fra en emærket webshop, og tilpas teksten så den passer til din side (kig hos nogen der sælger lign. ydelser)

• I stedet for at skrive 'vores...' osv under om billigspilletid.dk, så skriv det som det er.

Præsenter dig med et frisk billede og forklar baggrunden.

eks.

Hej Jeg hedder .... jeg har spillet online spil siden.....og kender alt til...jeg har skaffet gode aftaler...og kan sælge spilletid til danmarks lavereste priser...osv osv.

• Jeg savner et godt salgsargument på forsiden. Hvorfor skal jeg købe spilletid hos dig hvis jeg kan købe det i selve spillet (jeg går ud fra at man kan købe spilletid direkte i fx world of warcraft.) Det er fx sjovere at spare 20% end at skulle betale 189 som står stort på din forside.

• Sælg gavekort så onkel Ole kan købe spilletid til hans nevø.

• Hvordan betaler man. Det er noget rod man skal logge ind for at se betalingsmåder. Få dankort logo mm på forsiden hvis man kan betale med det.(jeg prøver at handle som gæst)

• Gennemgå felterne der skal udfyldes ved ordreafgivelse som gæst(kan jeg overhoved handle uden at oprette en konto?) Slå irelevante felter som fx fødselsdato og region fra.

• Slå funktionen med rabatkuponner fra med mindre det er let at finde en rabatkode på nettet. Jeg føler med snydt hvis andre kan få rabat og ikke jeg.

Nu er min mening jo subjektiv og andre er velkommen til at kommentere mine forslag.

Jeg har skrevet et indlæg på min køb online blog, du skal også igang med søgemaskineoptimering. - se her kobonline.com

mvh

Lars Kristensen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19

Lav h1 og h2 på f.eks. forsiden derved gør siden mere overskuelig

Hver gang et kerne ord nævnes linkes til en underside der omhandler dette emme derved mere overskuelige side og mere indhold til søgemaskinerne.

Kan ikke finde handelsbetingelserne på siden , jeg vil kun handle steder jeg kender betingelser retur betingelserne mv.

Længere prodykt beskrivelser af spillene , der burde kunne skrives mere end 2 linjer om spillene

Vis haves CVR nummer ville jeg sætte det på om siden og gerne med et telefon nummer og kontaktformular derved lettere at kontakte jer.

Udnyt google viser op til 67 tegn skriv ikke kun billige spilletid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 00:02

Mikael christiansen:

Lav h1 og h2 på f.eks. forsiden derved gør siden mere overskuelig

Hver gang et kerne ord nævnes linkes til en underside der omhandler dette emme derved mere overskuelige side og mere indhold til søgemaskinerne.

Kan ikke finde handelsbetingelserne på siden , jeg vil kun handle steder jeg kender betingelser retur betingelserne mv.

Længere prodykt beskrivelser af spillene , der burde kunne skrives mere end 2 linjer om spillene

Vis haves CVR nummer ville jeg sætte det på om siden og gerne med et telefon nummer og kontaktformular derved lettere at kontakte jer.

Udnyt google viser op til 67 tegn skriv ikke kun billige spilletid

Mange tak Mikael! Jeg går straks igang med h1 og h2 overskrifter. Intern linkbuilding er selvfølgelig også noget jeg skal have arbejdet på, tak fordi du nævner det Skype-Wink

Angående handelsbetingelser, så ved jeg ikke hvad jeg skal som handelsbetingelser. Er det bare en side hvor man skriver, hvad folk kan gøre hvis de er utilfredse med varen, hvem jeg er osv?

Produktbeskrivelser er helt sikkert også noget jeg skal have kigget på, det har du ret i!

Angående CVR nummer, så er det ikke noget jeg har. Et telefonnummer er evt. en idé så folk kan komme i kontakt med mig, og det samme med en kontaktformular. Det må kunne lade sig gøre.

Mange tak for dine råd Mikael! Skype-Wink

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)