Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder københavn søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har brug for en bogholder til en mindre konsulent forretning. Har kontor midt i København og forventer følgende af bogholderen.

  • Bogføre alle udlæg (max 100 per måned)
  • Løn administration (3 ansatte med forventning om 15 om 1 år)
  • Klargøre regnskab for revisor
  • Alt up-to-date for sidste måned per 5. i indeværende måned
  • Evt. lidt hjælp til fakturering (klare det meste selv)
  • Opdatere debitor liste
  • Betale regninger
  • Benytter e-conomics
  • Styr på alle firma dokumenter (Alle dokumenter til firmaet skal håndteres / arkiveres)

Jeg har brug for en der kan finde ud af det og laver tingene 100% færdige, så der ikke er en masse detaljer som mangler. Forventer at vi mødes 1 gang om måneden og ellers tager resten remote.

Hvis det fungerer, har jeg også et andet firma som har brug for samme services

Jakob

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug for en revisor, men leder efter det bedste tilbud? Så lad Ageras give dig 3 gode og uforpligtende tilbud lige her

Fra Hundested
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, jeg vil gerne komme forbi til et uforpligtende møde i næste uge, min virksomhed holder til i storkøbenhavn. 

MVH

Kristian

51569290

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob.

Udfra dit indlæg vil vi gerne være dig behjælpelige med noget rådgivning og sparring, hvis du har brug og behov for det.

Vi vil derfor i givet fald gerne tilbyde et uforpligtende møde med dig på vort kontor, Skindergade 38, 2, 1159 København K.

På et evt. møde vil undertegnede deltage med reg. revisor Kent Nymark.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
NymarkChristensen A/S


Sonny Kovacs


sonny@nymarkchristensen.dk

Skindergade 38, 2
1159 København K
Tlf. +45 33 15 88 88
Dir. +45 35 20 92 18


www.nymarkchristensen.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Du skal være velkommen til at kontakte os for et tilbud. Vi har til dagligt kontor i Taastrup, men har ca 2 dage om måneden hvor vi hos kunder i København, så her vil vi sagtens kunne passe dig ind.

Du kan kontakte mig på morten@revisorfirmaetlemo.dk eller 42 22 49 32 eller min kollega - Christian - på christian@revisorfirmaetlemo.dk eller 53 54 13 00.

Du kan kontakte os, så kan vi finde en dag til et møde her i nærfremtid hvor vi fremlægger vores tilbud til dig.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Da det umiddelbart fremgår, at du allerede har en revisor, så kunne du måske få en anbefaling herfra.

Du har da også muligheden for at lægge opgaven på Amino Freelancer, hvor der er rigtig mange dygtige bogholdere, som helt sikkert vil kunne give dig et godt tilbud.

Tonny

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob.

Vi kan sagtens hjælpe dig med bogføringen mv.

Vi har godt kendskab til alle de programmer du benytter.

Send mig en mail på t.larsen@xellencegroup.com, for et uforpligtende tilbud. Hvis du har nogen spørgsmål kan jeg fanges på 30423616.

Til orientering har vi selv kontor i København.

Mvh.
Thomas

Xellence Group
Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg har flere års erfaringer som revisor og derudover masser af erfaringer fra bogføringsopgaver og mener, at jeg er den rigtige mand til opgaven. Jeg har kendskab til e-conomics og ved, hvad skal til for at nævnte opgaver er 100% færdige.

Jeg kommer gerne forbi til et uforpligtende møde. Du kan kontakte mig på Eydfinno@gmail.com eller 60753856.

Mvh

Eydfinn Olsen

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg kan godt hjælpe dig. Jeg har et lille bogføringsfirma der tager ud til kunder.

Jeg sidder og arbejder i E-conomic til hverdag og er meget fortrolig med programmet.

Vi kan mødes og snakke det hele igennem, du kan læse mere på min hjemmeside www.nyvang-bogforing.dk eller ringe til mig på 21785995.

Mange hilsner

Pia Nyvang

Pia Nyvang Bogføring

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Professionel regnskabsassistance tilbydes. Lad LK Financial Service stå for din virksomheds regnskab og bogholderi, så er du sikker på, at der altid er orden på sagerne og styr på økonomien.

Regnskab med højt fokus på detaljerne

Jeg er detaljeorienterede og yder altid en stabil indsats uanset opgavens omfang eller art. Ordene tillid, tryghed og respekt vægter jeg meget højt. På samme måde anser jeg kommunikationen mellem kunden og mig for en meget vigtig del af samarbejdet.

Regnskabsassistance – hvis du vil fokusere 100% på din virksomheds kerneydelse.

Hos LK Financial Service giver jeg en hjælpende hånd til løsningerne i virksomheden inden for regnskab. Det er blevet meget mere almindeligt at outsource hele eller dele af bogholderiet, når man som virksomhed gerne vil koncentrere sig om sin primære kerneydelse.

Personlig og skræddersyet regnskabsassistance

Jeg lægger vægt på et personligt og tæt samarbejde med mine kunder. Kommunikation og gensidig tillid er den eneste vej til at skabe et velfungerende samarbejde og et positivt resultat.

Hjælp til bogholderiet i København og omegn

LK Financial Service yder regnskabsassistance til virksomheder i Københavns området. Jeg bestræber mig på at yde en kvalitetsbevidst og grundig regnskabsassistance, så jeg i sidste ende kan servicere vore kunder med det bedst mulige produkt.

Mit absolutte mål er at skabe en høj kvalitet og grundig udførelse af bogholderi opgaverne, så mine kunder altid er tilfredse og føler tryghed ved deres regnskab.

Jeg har blandt andet mange års erfaring med at bogføre i e-conomic og har flere kunder, som benytter dette system. Så hvis du har lyst til at vide mere om mig og om hvad jeg kan tilbyde netop din virksomhed. Kan du evt. kontakte mig på til 52 400 495 eller på mail lars@lk-financialservice.dk

Du kan også tjekke min hjemmeside for mere info: www.københavn-bogholder.dk

Mvh,

Lars Kaarsberg

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)