Ja Mads, det meste gode iværksætteri starter jo med en dyb passion. Det har altid været det drivende for mig. Senere må man så se på, hvordan man kan udnytte sin passion økonomisk. I de første mange år at mit liv var det musikken der trak. I de sidste knap 15 år, inden jeg forlod den branche, lykkedes det mig at leve af det. Så stod den på søgemaskiner. I de første år var der ikke en krone i lortet. Men så kom det ganske langsomt, og i de sidste 12-13 år har det været yderst lukrativt. Og jeg er stadig riglig glad for det fag. Nu har jeg så kastet mig over en ny passion: Elbiler. Lige nu koster det mig lidt penge, at dyrke denne passion. Men hvis jeg bliver ved, så er det da bestemt ikke umuligt, at også det kunne blive en god levevej om nogle år. Måske. Måske ikke. Det ved jeg ikke endnu. Men det vigtigste er også, at jeg har det skide sjovt med det lige nu - så må vi se hvad der sker :) |
Mikkel deMib Svendsen:Ja Mads, det meste gode iværksætteri starter jo med en dyb passion. Det har altid været det drivende for mig. Senere må man så se på, hvordan man kan udnytte sin passion økonomisk.
Nemlig - jeg har i 16 år lavet TV om lystfiskeri, jeg har dog ikke fundet ud af at lave penge på det. Jeg er nok bedre til at få produceret TV end til at sælge, og det er der den hænger :-) Men jeg brænder stadig for det, og har lavet cirka 140 programmer og skal til Norge om 14 dage og optage nye udsendelser...