Hej, mit første indlæg på Amino handler om, at jeg har tilmeldt mig en række messer i efteråret og promovere mit nye design, to udgaver af et smykke/helse energi produkt. (Syvstjernen, TheSevenstar.com). Hvordan er det lige med salg generelt? Får at vide lidt uklart og med delte meninger fra messearrangørernes kontor, at man skal skrive et billag for hvert enkelt salg. Så fik jeg den ide at gøre det grundigt, og så det kører problemfrit, investere i et godkendt kaseapparat, læste en post her om et billigt godkendt kaseaparat: Olivetti ECR 7700. Kan købes online for ca. 1300 kr. Men det kan også æde al overskuddet for salget. Hvad gør livet lettest uden det æder overskuddet fra salg?
|
Hej Jørgen
Hvis du har at gøre med salg af et produkt som ikke tåler en udgift på 1300kr ville jeg vælge at skrive et bilag for hvert salg. Der er ingen der siger at det skal være besværligt! Hvis du laver benarbejdet hjemmefra med bilagene så bliver de ikke så stor en hurtel at have at gøre med ved standen hvor maks af tiden skal bruges på charmering og overbevisning hos kunderne, med andre ord SALG.
Lav alt det standard som alle bilag skal have CVR nr osv og print en bunke, så behøver du ikke skrive så meget for hvert salg ved standen..
Håber det kunne bruges, ellers må det give inspiration til en anden klogere amino til at hjælpe dig!
Held og lykke med det!
vh
C-Consult