Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lavet noget stort - Poly-Face.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har netop lanceret mit nye design.

Nu er det ikke for at være selvfed, men jeg er rigtig stolt af det. Det har været 2 hårde uger, og jeg er stadig ikke færdig.. men.... jeg følte det var på tide at smide det op. Grunden til jeg er stolt er fordi jeg hverken er programmør eller web designer.

Jeg føler det er et rigtig godt tidspunkt at få feedback på. Er det klart hvad siden handler om? Virker designet indbydende? er det intuitivt?

jeg vil self. os gerne have feedback på de tekniske ting som SEO, og om alt virker ordenligt på siden.

http://poly-face.com

Tak for jeres tid :)

Med venlig hilsen

Dennis Jensen

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:40

jeg kan rigtig godt lide dit design, dog virker det forkert at det ikke lige fylder de sidste 5% af siden i højre side af billedet.

og så in google adwords der er der en bred hvid kan i højre og bund af den, det ser meget forkert ud.

og din menu, er den lavet af billeder? teksten ser ihvertfald sløret ud, somom det er nogle billeder der er blevet opskaleret?

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 22:02

Hej Andreas.

Mange tak for dit svar, det meget brugbart :)

Bruger du internet explorer? Jeg fik ikke sagt at den ikke er optimeret til IE endnu. Men kun til Chrome, Safari og firefox. Det er bestemt på to do listen at optimere til IE. Det er os utroligt at IE skal være så anderledes i forhold til andre browsere.

Ja i menuen har jeg brugt billeder som links istedet for tekst. Jeg ved ik helt hvad du mener, synes ikke de ser sløret ud på min. Men jeg vil meget gerne se et screenshot hvis der er mulighed for det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11

jeg ville bruge et galleri plug in da der sikkert skal flere billeder på siden , derved vis der kommer 1000 mere på siden begynder det at blive uoverskueligt at finde rundt i siden  .

give alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning.

fordel med en kontaktformular på kontakt siden derved lettere at kontakte dig.

alle mulig ord ikke alle enhver kender laver du en ordbog - FAQ siden om derved styrker du den interne links struktur på siden og forklare bedre hvad siden omhandler , f.eks,  forstod jeg ikke dette her ord = 3D pipeline

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 16:30

Hej Mikael.

Tak for din feedback. Jeg havde faktisk en kontakt formular på den gamle side, men det kan være jeg skal smide en op igen.

FAQ er helt sikkert os noget jeg har tænkt på, jeg har besluttet at lave en, men det burde næsten være en wiki side fordi der er så mange fagsprog.

Alt godt

/Dennis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)