Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til landingssider Adwords

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 17:09

op op op

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:23

Hej Martin.

"op op op" er egentlig også min første tanke, når jeg ser dit udkast til landing page.

Du bruger de øverste 50% (arh ok, måske kun 45%...) af skærmhøjden på min 1280x800 skærm til at vise dit logo.

Til gengæld ryger alle dine "call to action" elementer langt ned på siden - og selvom det umiddelbart er fint nok at placere dem efter brødteksten, så ville de fleste besøgende nok foretrække, at de kan se en vej videre INDEN de beslutter sig for at læse brødteksten.

Hvis dette er en landing page for søgninger efter "Video overvågning"? - så bør siden også være gennemsyret af dette ord.

Et tjek med det udmærkede Basis-SEO værktøj fra WebSpear.dk afslører, at det ikke er tilfældet.

http://www.webspear.dk/w/webside?url=http://www.mjvision.dk/adwords_videoovervaagning.php

Bortset fra det, så føler jeg mig som besøgende egentlig godt tilpas på din landing page, som er behagelig og informativ.

Mvh Troels.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 12:16

Hej Troels

Tak for din tilbagemelding, og
jeg giver dig helt ret.  Der er plads til
forbedring.

Jeg går i gang med at rette.

Medhensyn til mine call to
action Så regner jeg med at lave undersider til alle stjerner, det rykker det
et pænt stykke op, 

Men tror du man kan overføre
webshop systemet direkte? Tænker her på at eventuelle kunder ønsker at læse
rigtigt meget om systemet, og sætte sig grundigt ind i tingene inde de så maget
som tænker på at tage første kontakt.

Så hvilke former for call to action
mener du vi skal jeg have mere fremme, tror ikke på denne ene landingsside skaffer
første kontakt. 

Det er jo systemer til 25.000+
så for nok ikke så mange impuls shopper ér ind :-)

Mvh Martin Kistrup

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:17

Hej Martin.

Eftersom din primære målgruppe er firmaer/forretninger, så bør det fremgå klart af din hjemmeside, at du sælger professionel videoovervågning (måske bør der stå "Professionel videoovervågning i HD" i dit payoff under logoet? og "Professionel videoovervågning" som overskrift på siden?).

Du kan også overveje at rykke dine "Book et møde" og "Vi er klar på Telefon 70 20 82 12" elementer tættere på hinanden, så besøgende får et bedre overblik over, hvilke muligheder de har for at kontakte jer.

Desuden bør du - når du skriver dine AdWords annoncetekster - kraftigt overveje at skrive noget i stil med "Fra 723 kr. pr. måned" som en del af annonceteksten - og sætte Dansikring og tilsvarende firmaer ind som negative søgeord.

På den måde sorterer du de folk fra, der søger efter billige privatalarmer, inden de bliver til dyre klik med lav konvertering.

Mvh Troels.

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 19:44

Hej!
Jeg er selv ny i SEO men jeg tror din <meta name="description" content= kunne være lidt mere præcis og fyldestgørende...

Det er også en god idé hvis det der står i <meta name="description" content= kan man læse ordret et andet sted på siden fx i en <p>

h1, 2 og 3 er vigtig så brug dem lidt mere...

Ronni Noer Høirup
http://www.innorvation.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 22:49

Troels Kjems:

Hej Martin.

Eftersom din primære målgruppe er firmaer/forretninger, så bør det fremgå klart af din hjemmeside, at du sælger professionel videoovervågning (måske bør der stå "Professionel videoovervågning i HD" i dit payoff under logoet? og "Professionel videoovervågning" som overskrift på siden?).

Du kan også overveje at rykke dine "Book et møde" og "Vi er klar på Telefon 70 20 82 12" elementer tættere på hinanden, så besøgende får et bedre overblik over, hvilke muligheder de har for at kontakte jer.

Desuden bør du - når du skriver dine AdWords annoncetekster - kraftigt overveje at skrive noget i stil med "Fra 723 kr. pr. måned" som en del af annonceteksten - og sætte Dansikring og tilsvarende firmaer ind som negative søgeord.

På den måde sorterer du de folk fra, der søger efter billige privatalarmer, inden de bliver til dyre klik med lav konvertering.

Mvh Troels.

Hej igen Troels

Professionel videoovervågning lyder som en rigtig god ide,

Og tror også du har helt ret i at jeg skal have mine To hoved Call to action knapper op på linje sammen og måske lavet designet mere ens på de to,

Medhensyn til priserne på leasing er jeg lidt tilbageholdende, måske uden grund men er stadig lidt bekymret over dem. Leasing aftaler er baseret på en 3 årig aftale 36 mdr. de fleste af konkurrenterne køre med 4 årige  løsninger og derfor er deres månedlige ydelse meget lavere og når det så bliver slået op på adword sammen med de andres ser vores så ikke dyrt ud selvom vores priser er lavere ?

Mvh Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 22:55

Ronni Noer Høirup:

Hej!
Jeg er selv ny i SEO men jeg tror din <meta name="description" content= kunne være lidt mere præcis og fyldestgørende...

Det er også en god idé hvis det der står i <meta name="description" content= kan man læse ordret et andet sted på siden fx i en <p>

h1, 2 og 3 er vigtig så brug dem lidt mere...

Ronni Noer Høirup
http://www.innorvation.dk

Hej Ronni jeg er også selv ny, dit svar giver mig enlig bare nye spørgsmål smiler.

Skal en landingsside indekseres?

Skal en landingsside ranke godt ?

Mvh Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 22:59

Super tip med WebSpear.dk
Den tager jeg lige til mig...

Ronni

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 23:02

Den bliver jeg nødt til at lade stå åben.

En landingside er vel ikke nødvendigvis et direkte link på siden men mere en form for action.
Jeg melder pas... Men relevant er det.

Ronni

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)