Hej alle aminoer!
Jeg har modtaget et bud på min hjemmeside, som jeg synes virker meget fristende, i forhold til hvad mine mål har været med den. I den forbindelse har jeg besluttet, at det er nu, min hjemmeside skal væk – derfor er jeg nu åben for bud på den. Her kommer lidt info:
Oddssiden.com: Min hjemmeside omhandler temaet sportsbetting. Et emne som mange mænd finder interessant og sjovt at diskutere. På oddssiden deler jeg forskellige spilforslag til, hvilke sportsbegivenheder, man bør spille på – og de er blevet meget populære blandt brugerne. Dernæst ligger der forskellige guides, downloads, spilsystemer, mm. på siden, som brugerne kan benytte sig af. Og så har vi et godt ekspertpanel, som deler deres spilforslag på det fine forum. Jeg har en masse anmeldelser af bookmakere liggende gemt i skuffen, som er klar til at blive uploadet, hvis du har lyst til at benytte dem til SEO. Dog vil jeg ikke anbefale dig at køre affiliate-aftaler med dem, da Danmark er ret strikse med disse regler. De er knap nok til at forstå. Dette betyder dog ikke, at hjemmesiden ikke har potientale til at give en god indtjening – dette vender jeg tilbage til.
Statistik over besøgende: Jeg startede med at gøre mere ud af hjemmesiden i slutningen af maj måned, og siden da synes jeg, at det er gået stærkt. Antal besøgende i går: 201 (90 unikke) Antal besøgende de sidste 30 dage: 4221 (2223 unikke) Antal brugere: 406 For flere informationer, ScreenShots, osv. – send gerne en PB.
CMS-systemet: Alt på min hjemmeside (hosting, CMS, mm.) foregår via det amerikanske system Webs (www.webs.com). Et meget brugervenligt system, der er ekstremt hurtigt og klar til mange besøgende. Det passede perfekt til en person som mig, der ikke var så teknisk anlagt, da jeg påbegyndte projektet. Med Webs er det muligt at tilføje en masse gode add-ons – der findes både gratis og betalte add-ons. Inkluderet i CMS-systemet er selvfølgelig bl.a. også e-mail-services, så det er muligt at sende nyhedsbreve rundt til brugerne. Det er bl.a. også muligt at integrere webshop gratis på hjemmesiden. Dertil følger betalingsgateway til PayPal. Jeg opfordrer igen til at sende en PB, hvis du ønsker flere informationer om systemet.
Indtjeningsmuligheder: Pt. tjener jeg en smule penge på en SMS-service, som sidste måned gav en bruttoindægt på 361 kr. I denne måned har den ikke givet noget indtil videre. Engang tjente jeg nogle penge via affiliate-aftaler med bookmakere, men det er et overstået kapitel, så det vil jeg ikke fortælle mere om.
Den målgruppe jeg har med at gøre, er en målgruppe, der godt kan lide at bruge penge – specielt hvis de kan få et produkt, som kan fortælle dem om, hvordan de selv skal kunne tjene penge. Der er utallige af muligheder for at finde produkter, som brugerne kan betale for. Eftersom man også kan integrere webshop i systemet, gør dette blot mulighederne større.
Afrunding :-) Oddssiden har generelt et fornuftigt ry, og brugerne på siden er seriøse og venlige. I forhold til at hele siden er opbygget i sommerperioden, hvor alle de store fodboldligaer og sportsbegivenheder er gået på sommerferie, synes jeg, at vi har nogle gode besøgstal. Lyder det interessant for dig at overtage oddssiden.com – eller har du spørgsmål? Så send mig gerne en PB her på amino eller en mail til kontakt@oddssiden.com. Hvis det ønskes, kan du også få mit telefonnummer.
Jeg håber ikke, at der er noget væsentligt, jeg mangler at oplyse om – ellers må du meget gerne gøre mig opmærksom på det :-)
Højeste bud er indtil videre: 10.000kr
Mvh, Daniel |
Jeg vil sige du kan få mere, der er lagt en del tid i siden, i form af systemer mm. Dertil statistikken ser også rimelig lovende ud.
Hvis dit mål er at tjene penge på at sælge den, så læg mere tid i at markedsføre og reklamere, og sælg når du rammer 500 besøgende om dagen, så har du en hæftig stigning i prisen.