Hej Kære aminoer! Jeg ved der er en stor skare af wordpress talenter herinde! Derfor har jeg besluttet mig for at få et godt tilbud på mit nye wordpress site, istedet for at lave det selv (da jeg alligevel ikke kan finde ud af det :) ) Jeg søger en fuld opsætning med "pages" "kategorier" og alle nødvendige plugins etc. også meget gerne hjælp til valg af Theme som passer til mit projekt. Samt måske lidt costumization! Dog har jeg ikke særlig meget styr på det og har ikke mange krav til hvad jeg vil have, så du har bestemt mulighed for at lave et fedt site og få en rigtig god reference og udtalelse. Min sider kører allerede i et gammelt wordpress theme, så det vil være nemt at se hvad det er jeg søger. jeg lægger vægt på pris, hastighed og kvalitet. I er velkommen til både at skrive i tråden eller på PB. (håber ikke jeg har glemt at give vigtigt information) på forhånd tak! |
Hejsa,
Vi består af et lille team af dedikerede WordPress udviklere, og kan godt hjælpe dig igang med at få opbygget et site. Vi kan være behjælpelige med alt fra udvikling til vedligeholdelse af sitet.
Du skal være velkommen til at smide en mail på martin@exaweb.dk med flere detaljer om dit projekt.