Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Tilbud - Wordpress site!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære aminoer!

Jeg ved der er en stor skare af wordpress talenter herinde!

Derfor har jeg besluttet mig for at få et godt tilbud på mit nye wordpress site, istedet for at lave det selv (da jeg alligevel ikke kan finde ud af det :) )

Jeg søger en fuld opsætning med "pages" "kategorier" og alle nødvendige plugins etc. også meget gerne hjælp til valg af Theme som passer til mit projekt.

Samt måske lidt costumization!

Dog har jeg ikke særlig meget styr på det og har ikke mange krav til hvad jeg vil have, så du har bestemt mulighed for at lave et fedt site og få en rigtig god reference og udtalelse.

Min sider kører allerede i et gammelt wordpress theme, så det vil være nemt at se hvad det er jeg søger. 

jeg lægger vægt på pris, hastighed og kvalitet.

I er velkommen til både at skrive i tråden eller på PB. (håber ikke jeg har glemt at give vigtigt information)

på forhånd tak! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:41

Hejsa,

Vi består af et lille team af dedikerede WordPress udviklere, og kan godt hjælpe dig igang med at få opbygget et site. Vi kan være behjælpelige med alt fra udvikling til vedligeholdelse af sitet.

Du skal være velkommen til at smide en mail på martin@exaweb.dk med flere detaljer om dit projekt.

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 15:53

Wordpress er super nemt, selv for den uerfarne. Så du burde næsten prøve at lege med det også komme tilbage og få en til at rette det til. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 15:54

Jacob Cuculiza:
Wordpress er super nemt, selv for den uerfarne. Så du burde næsten prøve at lege med det også komme tilbage og få en til at rette det til. :-)

Jeg har selv lavet et par stykker :) og nu gider jeg altså ikke lege med det mere, når der er andre der gerne vil :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 15:54

Martin van de Belt:
Du skal være velkommen til at smide en mail på martin@exaweb.dk med flere detaljer om dit projekt.

Tak :) jeg kigger og vender tilbage! 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 16:21

Tak for alle henvendelserne!

Jeg har fundet en leverandør :) 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:50

seOrdbogen:

Jeg har fundet en leverandør :) 

Hvis resultatet bliver godt, må du gerne skrive hvem din leverandør var (og evt. et link) :)
Vh
Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:55

Hey SeOrdbogen!!

Jeg kan lave dig et custom design, til en lækker pris! :) Skriv gerne en pb til mig med beskrivelse af din side også giver jeg dig amino pris!!

Go Mandag!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)