hvad er problemet, så længe de ikke snyder, mange varer på nettet er jo de samme med forskellige sælger sådan er det også hos tv, supermarkeder m.fl. vi bestemmer jo selv hvad og hvor vi handler.
Konkurrencetaktik er en spændende ting som jeg ved der er blevet forsket en del i.
Fordi man får konkurrence er det ikke ensbetydende med at man nødvendigvis skal efterligne dem, så sætter man sig jo egentligt bare i deres fodspor. Nej, hvis man vil vide skal man kende sine modstandere og hvem der står klar med vinderskiltet.
Kan det virkelig passe at jeg ligger nr. 1 på mit allervigtigste ord TÆPPERENS? Nogen der gider tjekke...skulle ellers have slået alle personlige ting fra???
Kan det virkelig passe at jeg ligger nr. 1 på mit allervigtigste ord TÆPPERENS? Nogen der gider tjekke...skulle ellers have slået alle personlige ting fra???
jeg bruger google chrome og der ligger du helt nede som nummer 4 , giv den al din iværksættere energi i at tage nogle pladser og lav den side der videre formidler mest viden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nej firefox, men jeg tror problemet mere ligger der at du ikke har slettet "temporery internet files/midlertidige internet filer" Det er som regel der fejlen ligger.
installer evt ccleaner, som er et gratis program til at slette alt midlertidigt på computeren, så vil du være "clean" når du så laver din søgning. Det vil jeg i øvrigt anbefale alle at gøre i ny og næ, ikke kun fordi man så får mere korrekte resultater frem, men også fordi det er godt for computeren af få den ryddet op i ny og næ :) jeg selv køre den flere gange om dagen.