Hej Amino,
|
Hvis det var noget, kunne jeg anbefale Kasper Nordkvist. Han har gjort underværker for mig! Han er dog ikke helt billig, men det er det hele værd. Du kan prøve at kontakte ham hvis det er :-)
Hej Amino,
|
Hvis det var noget, kunne jeg anbefale Kasper Nordkvist. Han har gjort underværker for mig! Han er dog ikke helt billig, men det er det hele værd. Du kan prøve at kontakte ham hvis det er :-) |
Jeg kender en sindssygt god designer, der pt. lige er færdig med banner til en af pridevognene, send mig en PM så smider jeg dig hendes nr :-) |
Hej Mark, Hvad er det lige der adskiller jeres ide fra kæmpe sider som Eventbrite.com eller Meetup.com? Hvis jeres ide er god og i får en god API integrere jeg gerne jeres side på min city portal. Med venlig hilsen |
Hej Sven Det lyder rigtig godt, vi får helt sikkert nogle rigtig gode API's Men nu mangler vi jo en designer for at komme videre i projektet :) Deres side er ikke helt som vores. Kunne f.eks. ikke finde nogle event's i thisted på deres sider :) |
kunne godt bruge lidt flere tilbud ?:) |
Hvis med designer så mener du/i grafiker så vil jeg da meget gerne hører lidt mere om projektet. Du kan se min hjemmeside: Fotology Og mit tidligere arbejde: Referencer Skriv en PB hvis det er :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant