Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online regnskabsprogram, sikke en jungle!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står og skal bruge et regnskabsprogram der kan integreres sammen med magento 1.4. Er der nogle gratis programmer ?

E-conomic

Har hørt at e-conomic er fint og brugervenligt men hurtigt kommer til at koste 300 kr. om måneden. Plus at når du siger abonnementet op så forsvinder dit regnskab. 18.000 kr. på 5 år.

Summasummarum

Priser fra 680 kr. til 2.880 kr. ekskl. moms. Dette er et engangsbeløb. Men er det lige så funktionelt og brugervenligt som e-conomic ?

Er der andre online regnskabsprogrammer der er hver at tage et kig på ?

Mange hilser Simon

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:31

Hejhej,

Jeg vil anbefale e-conomic, bruger det selv. og ja det koster lidt, men intet er som sagt gratis.. :)
Du kan blot exportere dit regnskab hvis du vil skifte system senere.

Summa er ikke online og du skal selv sørge for backup revisoradgang m.m.

Dbh Johnny.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 15:38

E-conomic er for sløvt hvis du skal bogføre mange ting, hvis du spørger mig. Men hvis du kun har få bilag, så er det fint. Men kender ikke så mange alternativer.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 15:55

Tobias G:
E-conomic er for sløvt hvis du skal bogføre mange ting, hvis du spørger mig. Men hvis du kun har få bilag, så er det fint. Men kender ikke så mange alternativer.

Vil give dig ret i at e-conomic kan være lidt sløvt, men kan på den anden side ikke finde andre systemer der fungerer online der er bedre. Så e-conomic er også mit bedste bud.

Mvh Jacob

Tilmeldt 14. Jun 07
Skrevet kl. 17:31

Kender i andre programmer der kan køre sammen med en magento shop.. Mit mål er at optimere mit regnskab så jeg skal lave så lidt så muligt. 

Kan i følge mig ?

Har i nogle gode råd, hvis det nu ikke skulle være e-conomic (ude lukkende på grund af prisen)

Mange hilsner Simon

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 17:51

Jeg bruger selv e-moms. Der er supporten virkelig god - og man får svar RIGTIG hurtigt, men har også hørt at e-conomic er super godt - har bare på fornemmelsen at de ikke besvarer en e-mail kl 22 en lørdag på 5 minutter, ligesom e-moms gør .=). 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 17:07

Hej Simon.

Du kunne evt kigge på Saldi. Her bestemmer du selv om du vil køre on-line så du slipper for at tænke på drift og sikkerhed, eller du vil installere det selv.

Saldi er fuldt integreret med OS-Commerce så kunder og ordrer fra shoppen automatisk oprettes i regnskabet, og shoppen opdateres automatisk med nye varer eller ændringer i Saldi.

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Middelfart
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Lindholm Boligrådgivning Skrevet kl. 20:24

Jeg bruger også e-moms og er super glad for det. Det er enkelt og overskueligt og så holder det styr på dine faktureringer for dig. Det super nemt at få faktuereret.

Linda Lindholm

Tilmeldt 14. Jun 07
Skrevet kl. 20:45

Jeg har lige et spørgsmål til e-moms, er e-moms fuldt integreret med OS-Commerce så kunder og ordre fra shoppen automatisk oprettes i regnskabet ?

Fra Vig
Tilmeldt 15. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Fra  e-moms ApS Skrevet kl. 21:05

Hej Matcho,

Det er vi ikke - endnu... Det er på vores roadmap sammen med nem integration til Dandomain, men jeg kan ikke give dig en leveringstid endnu.

Jeg kan dog sige at vi aldrig sletter dine data, heller ikke selvom du ikke betaler dit abonnement. Du kan læse mere om os ved at følge linket i min underskrift.

Med venlig hilsen

Sean

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)