Boldeksperten.dk er den gamle url ;-) Der har jeg sat en .htaccess fil op, der smider alt over på tilbudsbolden. |
Desuden, så har jeg adgang til alt andet end tag sider, og de der undersider.
Debat
Boldeksperten.dk er den gamle url ;-) Der har jeg sat en .htaccess fil op, der smider alt over på tilbudsbolden. |
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
|
Desuden, så har jeg adgang til alt andet end tag sider, og de der undersider. |
Beklager Frederik. Jeg blev forvirret af din sætning: "Her for lidt tid siden, flyttede jeg siden til et andet domæne(boldeksperten.dk)." Men så lader det til at være en fejl i din .htaccess fil som ikke tillader at sende videre end til kategori-siderne og ikke dens undersider. |
iPhone 6
Jeg fik mig formuleret forkert, men jeg kunne ikke rette i indlægget. Jeg har kæmpet lidt med problemet, og jeg kan ikke regne ud, hvad det er, der er årsager til dette problem. |
|
bruger du plugin redirection?
|
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Ja, det gør jeg, men det er ikke det der er problemet. Jeg har prøvet at deaktivere det, og så prøve, men ingen forskel. |
|
proev lige at tjekke igennem om ikke der ligger nogle redirects til de "hoejere" sider. klik på grupper / Groups og tjek så både redirected og modifed post.
|
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Hvilke grupper er det du helt præcist snakker om? |
|
Glem det med grupper behøves ikke, bare søg under redirect for at se om du har nogle redirects fra de på gældende sider |