Wordpress - redirecter væk fra siden?
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Prøv evt. at slet den.
Slå efterfølgende permalinks fra -- og få Wordpress til at oprette en ny ved at slå permalinks til igen.
Det er gjort, og sjovt nok, når jeg ingen ting indsætter i Permalinks, så virker det, men når jeg putter mine standard ind i, så virker det ikke...
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-08-2011 kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Prøv evt. at slet den.
Slå efterfølgende permalinks fra -- og få Wordpress til at oprette en ny ved at slå permalinks til igen.
Det er gjort, og sjovt nok, når jeg ingen ting indsætter i Permalinks, så virker det, men når jeg putter mine standard ind i, så virker det ikke...
Hmm... Prøv lige at send din .htaccess fil her for en sikkerheds skyld.
Kører du med nogen former for caching af sitet? W3 Total Cache? WP Super Cache?
Hvilken strengværdi bruger du i custom permalink-feltet, når det ikke virker?
Svar
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Den har lige lavet den standard selv Wordpress og det er følgende:
# BEGIN WordPress <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php $ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] </IfModule> # END WordPress
Det er %postname% der skaber problemet.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-08-2011 kl. 22:13
Svar
# BEGIN WordPress <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] </IfModule> # END WordPress
Hmm -- fungerede %postname% på det tidligere site? Havde det samme opdeling i over- og underkategorier+
Svar
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
# BEGIN WordPress <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] </IfModule> # END WordPress
Hmm -- fungerede %postname% på det tidligere site? Havde det samme opdeling i over- og underkategorier+
Har du nogen andre bud? :-)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-08-2011 kl. 17:26
Svar
Har du nogen andre bud? :-)
Nej, desværre ikke rigtigt. Har du op- eller nedgraderet Wordpress imellemtiden? Det eneste, jeg kan komme i tanke om er menuopdateringerne, der har været i én af de seneste opdateringer. Men jeg tror ikke, det er det.
Men jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor den laver halløj med tagsne, det burde jo bare virke out of the box. Der må være en eller anden indstilling, der er røget en tur på databaseniveau. Måske i forbindelse med, at dit redirect-plugin har lavet noget forkert. Det er sket for mig engang, og jeg måtte hive alle redirects ud via
Mysql og lægge ind i en statistik .htaccess-fil.
Kunne en løsning være at eksportere samtlige
indlæg -- uden om mysql/phpmydadmin -- over i en clean install og se, om de virker dér? Altså via Wordpress' indbyggede
Import /Export-funtion
Og hvis de gør, så ta' billedfilerne med efterfølgende?
Svar
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Det virker desværre ikke.. :-(
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-08-2011 kl. 18:15
Svar
Virker det ikke i en fresh install på et nyt
domæne ? Indlæg eksporteret via built-in-funktionen?
Så tyder det næsten på en fejlopsætning et eller andet sted hos din webhoteludbyder, skulle jeg mene. Hvor er sitet hostet?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-08-2011 kl. 18:16
Svar
Virker det ikke i en fresh install på et nyt domæne? Indlæg eksporteret via built-in-funktionen?
Så tyder det næsten på en fejlopsætning et eller andet sted hos din webhoteludbyder, skulle jeg mene. Hvor er sitet hostet?
Hov lige en idé mere. Hvad sker der, hvis du slår dit nuværende theme fra og går tilbage til standardthemet?
Svar