Hej Aminoer |
Sasa Kovacevic:nr. 2 på side 1 på søgeordet twilight - Kan det virkelig passe![]()
Tror du ikke på dig selv?? ;)
Haha.. Spøg til side... Ja den skulle være god nok.. Se her :)
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Tror du ikke på dig selv?? ;) Haha.. Spøg til side... Ja den skulle være god nok.. Se her :) |
Hej Sasa Hos mig ligger du som nr. 3 ... men hvis man trækker den "betalte" fra, som ligger øverst oppe, så ligger du som nr. 2 når jeg søger efter twilight (lige under imdb.com). Kanon flot! Susan :o) |
Jannik ... pudsigt, for jeg får en af de "betalte" annoncer øverst, nemlig moviezoo. Nå, men det er jeg nok ikke den bedste til at gøre mig klog på GGGGG Susan :o)
|
Kanon! Det er jo virkelig lækkert. Utroligt. Det kan være jeg slet ikke skal pille ved siden længere og lad den stige af sig selv som den åbenbart har gjort |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Hej Susan, De betalte gælder ikke.. Hvis jeg opretter en kampagne på ordet nu, på Google Adwords, og byder fx 50-100 kr per klik, så kan jeg ligger på den plads, 5 min efter de har godkendt kampagnen ;) Det andet kalder man organisk søgeoptimering, det er den del der er svær, og kræver benhårdt arbejde :) |
nr 2 her ;) Vælter det så ind med trafik nu eller kan du ikke se noget i analytics endnu? |
Patrick T. Rasmussen
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Stort tillykke herfra :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Flot! Jeg har faktisk læst at det er bedre at ligge nr. 2 eller 3 og ikke nummer 1. De stiledede faktisk efter helst at ligge som nummer 2 eller 3 i danskernes bevidsthed, næst efter Tivoli og Legoland. Faktisk er han en fantastisk god foredragsholder. |