Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 9 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

okay, jeg er forvirret for hvis du virkelig er inde i tingene, så er du jo kværulant med vilje, hvorfor kalder du det markedsføringspakke, når det ikke er det ? hvorfor kalder du der FY-ramidespil når det ikke er det?

hvorfor tror du det koster 5000 euro at reklamere for det, når prisen er 1050 kroner? hvad ?

enlighten me, please?

simpelt spørgsmål som du jo sagtens kan svare på eftersom du jo har sat dig ind i tingene, hvad koster vores marketingspakke og hvad hedder den, det er to simple ??

kan du svarene, får du en undskyldning fra mig, og ikke et sekund før.

venlig hilsen,

god weekend

christian

ps. hvis du virkelig godt kan se at der er nogle fordele er jeg glad,

get-staked.com:
Og jo det kan da være at det er en god foretning at være med i et pyramidespil, hvis du er med fra start, bare lidt synd at de startede i 2006....

men det du skal arbejde lidt med er at skelne mellem MLM og FY-ramidespil. Du modsiger jo lidt dig selv for hvis det var det der ulovlige noget, så undrer det mig at når det er startet i 2006 stadig eksisterer?

kom glad igenSkype-Wink

pps. og gerne giver jeg dig ret i at idioter ser luften, for vi andre normale kan se forretningen med mulighederne.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes: 

BA = Business Associate

TL = Team Leader

SD = Sales Director 

Prisen jeg blev præsenteret for af personen der har været med i 2,5 år var 4995 €

for det beløb bliver man SD og "får" 15.000 credits.

Disse credits har en værdi af 0,6 €, afhængig af hvilken pakke du køber får du en rabat på disse credits, den hurtige kan nok godt regne ud at købet af de 15.000 credits er et "SUPER" køb, da man her får dem til en "fornuftig" pris. 

Ellers er rabatterne på køb af credits som du skal sælge videre, som følger:

BA = 5% 

TL = 10%

SD = 25%

Hvis jeg hverver en ny kunde der opretter en vip konto sælger jeg 25 af mine credits til denne person. Det koster personen 19,95 € at være vip pr måned. Disse credits kan så bruges på laveste unikke bud auktioner og lignende, hvilket efter min mening er det samme som at spille roulette eller lotto, korrekt mig hvis jeg tager fejl.

Efterfølgende tjener jeg penge hver gang mine vips køber disse credits, der er flere måder hvorpå de kan det, deres vip abonnement sørger for en "stabil indtægt til mig" da de ved deres vip medlemskab jo køber de første 25 credits pr. måned. Jeg får jo 0.6 € pr credit da der er værdien og dermed omsætter jeg for 15 € pr vip pr måned.


Derudover kan de købe forskellige credits pakker, de er som følger:

6 € SMALL 10 Credits

30,00 € MEDIUM 50 Credits

60,00 € LARGE 100 Credits + 5 Bonus Credits

180,00 € XL 300 Credits + 24 Bonus Credits
Jeg tjener også penge hvis mine vip's køber varer gennem Dubli.

Mit spørgsmål til dig er, hvad får de af reel værdi, ydelser eller andet ger gør at de vil blive ved med at betale 19,95 € pr måned?

Rabat på indkøb, gratis musik stream, og muligheden for at vinde gavekort er svaret formentligt.

Gratis musik, som fx youtube eller spotify?

Jeg har testet deres indkøbs rabat funktion, den virker ikke?

For mig at se har de intet der vil fastholde folk til deres site og dermed har du ikke en fornuftig fast indtægt. 

Der hvor jeg mener at konceptet er interesant er deres shopping mall, her får du procenter af de køb som dine vip's laver, dette kan måske give et afkast, men det kræver jo så at dine vips rent faktisk køber deres varer gennem Dubli. Men hov vent, denne funktion virker jo ikke...

Du har ret i at man kan købe billigere startpakker som fx Ba eller TL der ikke koster nær så meget. Men i de pakker er dit afkast ligeledes meget lavt, og set op mod at folk ikke bliver hængende, med mindre de bliver ludomaner af unik bud auktioner eller gavekort auktioner, ser jeg ingen fremtidige indtægter fra dine vip's.

Hvorfor mener du at folk vil blive på sitet og betale 19,95 € for det?

Hvis du stadig har brug for en udpensling af hvorledes det fungerer skal du bare sige til, så prøver jeg i pap næste gang. 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

meget flot sat op, men du har ikke svaret på mine to spørgsmål...

og nu pensler vi:

get-staked.com:

BA = Business Associate

TL = Team Leader

SD = Sales Director 

korrekt, og der er også TC = Team Coordinator + VP = vice president  + SVP = senior vice president. (som vi har 1 af lige nu)

get-staked.com:

Prisen jeg blev præsenteret for af personen der har været med i 2,5 år var 4995 €

for det beløb bliver man SD og "får" 15.000 credits.

forkert, du kan ikke købe dig til titlen SD, kun TL med TLA pakken som indeholder 15000 credits for 4995 euro. kan du tegne tre der køber samme pakke, ja, så avancerer man til TC og vider til SD, pakken er beregnet til dem der gider sidde foran computeren og selv omsætte disse credits til penge via ekspress auktionen. og derfor er :

get-staked.com:
Disse credits har en værdi af 0,6 €, afhængig af hvilken pakke du køber får du en rabat på disse credits, den hurtige kan nok godt regne ud at købet af de 15.000 credits er et "SUPER" køb, da man her får dem til en "fornuftig" pris.

dette nemlig rigtig. (forudsætning er, at man lærer hvordan systemet er skruet sammen) det kan du umulig vide.

get-staked.com:
credits som du skal sælge videre,

forkert, dem sælger firmaet for dig.

get-staked.com:
Disse credits kan så bruges på laveste unikke bud auktioner og lignende, hvilket efter min mening er det samme som at spille roulette eller lotto, korrekt mig hvis jeg tager fejl.

korret, bortset fra at sandsynligheden for at få en reel værdi for sin indsats er temmelig mange gange større. eks.: sidste afholde topauktion var en Morris One fra BMW købt for 52 Euro, og det er op til folk selv om de vil spille med eller ej, ingen tvinger jo dig til at købe en skrab i ny og næ, det afgør du selv, spillefugl eller ej.

get-staked.com:

Efterfølgende tjener jeg penge hver gang mine vips køber disse credits, der er flere måder hvorpå de kan det, deres vip abonnement sørger for en "stabil indtægt til mig" da de ved deres vip medlemskab jo køber de første 25 credits pr. måned. Jeg får jo 0.6 € pr credit da der er værdien og dermed omsætter jeg for 15 € pr vip pr måned.


Derudover kan de købe forskellige credits pakker, de er som følger:

6 € SMALL 10 Credits

30,00 € MEDIUM 50 Credits

60,00 € LARGE 100 Credits + 5 Bonus Credits

180,00 € XL 300 Credits + 24 Bonus Credits
Jeg tjener også penge hvis mine vip's køber varer gennem Dubli.

korrekt.

get-staked.com:

Mit spørgsmål til dig er, hvad får de af reel værdi, ydelser eller andet ger gør at de vil blive ved med at betale 19,95 € pr måned?

Rabat på indkøb, gratis musik stream, og muligheden for at vinde gavekort er svaret formentligt.

Gratis musik, som fx youtube eller spotify?

næsten korrekt, gennem vip abonnement opnår kunderne 7% rabat oveni den rabat som gratiskunder får (dem der ikke betaler for at være kunde)

derfor skal det regnes på det om det kan svare sig. køber man meget lidt så måske ikke men en enkelt rejse 14 dage udenlands med leje af bil, flybilletter og hotel kan sagtens give så meget i rabat, at vip abonnementet har betalt sig selv for to år frem.

og vent til der kommer dagligvarer på, hvad beløb køber du for hver måned af mælk og smør og havregryn ? jeg bruger 4800 hvermåned i min familie, 7% af det er: 336kr hver måned minus 149 for abonnement er 187 kroner lige i lommen (hver måned opsparet giver ved udbetaling 2244 gode danske kroner tilbage)...og sig nu ikke at du vil se og røre ved bøffen for du kan være sikker på, at hvis en slagter som sælger gennem sin egen netbutik (det er jo den der lander i shopping mallen) ikke sælger rigtig god kvalitet, så er det jo sidste gang den kunde handler der, og dermed lukker butikken. Ergo er "net"varer bedre i kvalitet (mange gange for ja der findes jo platbutikker)

gratis musikstream har alle. vipkunder kan beholde musikken (gemme) og muligheden for at købe (ikke vinde) gavekort med rabat. Rabaten er ukendt fordi den kommer først til syne når kortet skal betales. op til 70 % af alle gavekort har en rabat udover at den falder hvergang nogen har trykket vis pris. det kan også blive til noget, som nævnt til spillefugle er jo især den omvendte auktion som du byder på med credits. er du den eneste som har budt lavest, kan du købe varen for det du har budt og eller ja så er det en anden der løber med "præmien". det er spil.

get-staked.com:
Jeg har testet deres indkøbs rabat funktion, den virker ikke?

hvordan gjorde du ? (gerne helt præcis ellers kan jeg ikke hjælpe dig) 

ved mig virker den fin fin.

har bl.a. fået dæk til bilen og penge tilbage, købt morsdags gaver og fået penge tilbage, og mm.

du kan selvfølgelig have været uheldig og være logget ud inden du har foretaget dit køb, og er det sket ja så får du ingen ting andet end varen du købte. Dubli er opmærksom på, at det er en kilde til fejl, som de arbejder på ligesom de andre fejl der er med siden. sådan er det jo altid med helt nye ting også nye biler. man ved ingenting før det er testet godt og grundigt.

get-staked.com:
For mig at se har de intet der vil fastholde folk til deres site og dermed har du ikke en fornuftig fast indtægt.

læs ovennævnte beregninger igen + Dublis kundepleje vil blive skræddersyet til den enkelte kunde.

get-staked.com:
Der hvor jeg mener at konceptet er interesant er deres shopping mall, her får du procenter af de køb som dine vip's laver,

forkert, du får procenter af alle kunder, her er ingen forskel. og ja man skal være logget ind på portalen for at få procenterne af dubli, ikke varerne, dem får du jo direkte fra den butik du handler i.

funktion ikke virke... hm..den har vi haft...vend tilbage med den for at få hjælp.

(senere kommer der en dublistore, hvor du primært kan købe software fra bl.a. microsoft og spil med prisgaranti)

get-staked.com:
Du har ret i at man kan købe billigere startpakker som fx Ba eller TL der ikke koster nær så meget.

så har jeg sagt/skrevet noget forkert, der er ingen startpakker, selvom de kaldes sådan, det er et lager af credits som man køber.

du kan gøre det på andre måder som jeg bl.a. har været inde på tidligere. 

1050kr. om året og tjen 5% af dublis indtægter på egne kunder. slut færdig. 

get-staked.com:
Hvorfor mener du at folk vil blive på sitet og betale 19,95 € for det?

for at svare een gang til: se beregningerne, som er mine egne tal og som jeg kan stå inde for.

og hvis spilleriet ikke er noget for kunden, jamen så skråt op med de credits, eftersom man alligevel får dem kan man jo ligeså godt bruge dem. 

get-staked.com:
Hvis du stadig har brug for en udpensling

nu har jeg selv "malet" fordi jeg lever efter selvgjort er velgjort.

et råd herfra: se det overordnede billede af Dubli og den mulige fremtid der ligger heri. og start op på en frisk. evt. skal du finde en anden informationskilde, for den der har givet dig oplysningerne er måske en licenstager som netop vil køre ræset med credits (som i øvrigt KAN være en god indtægtskilde hvis det bliver gjort rigtig.

og tænk på, at firmaet eksisterer, det er børsnoteret, (hvilket udelukker alt ulovligt ) og vedkommende der ringede til dig, vil dig det godt for fremtiden.

der er sket meget siden starten, og altid i bedre retning.

vækstkurven er ikke til at tage fejl af. hvis du vil se regnskab for dubli kan du sige til for så sender jeg dig et link fra børsen.

og svar lige så på mine spørgsmål: hvad hedder marketingspakken og hvad koster den?!

venlig hilsen Christian

ps. mangler du pap og saks :

http://dk.mall.dubli.com/products/detail/id/330003425975100

Skype-Wink

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langt er i med at oversætte produktbeskrivelserne til Dansk ?

Funktioner Hals: 123mm sonderdele A6 dokumenter (en A4-ark foldet pa to). Revet papir bredde: 3,5 mm makulering kapacitet: 2 ark Container kapacitet: 1.6L On / Off / Tilbage-kontakten. USB powered Kabellængde: 110cm Mindste syste

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skype-Gigglehar du tifældigvis haft noget med Wellstar at gøre ??

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke en ide at få navne på hvem i skriver til... (i=alle jer der ikke skriver hvem svaret er til)...Jeg fatter f.eks. nada når der pludselig nævnes Wellstar...

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

soory, svaret var til Kasper.Skype-SadSmile

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er Wellstar?

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

1. VP og SVP er der vel kun en af hver?

2. Dine credits bliver vel kun solgt til de vip's du selv har skaffet? Og du tjener jo kun penge på vip's?

3. Jeg ville selv finde alternativer til de tilbud jeg ville få på køb af fly+bil+hotel, og ikke bare antage at dublis priser er billigs, hvordan sikre de sig at de kan give 7% på alt, her tænker jeg også på apple produkter?

4. Når tiden kommer til at man køber dagligvare online er der nok alternativer der ikke koster 20 euro om måneden at benytte, og hvor der stadig er rabatordninger, men dette er jo hypotetisk, da det ikke findes pt så synes nu ikke at du/jeg kan bruge det som argument.

5. At en person kan købe en bil for 52 euro er da fint, men det kan man jo på så mange andre sites

6. At en virksomhed der er på børsen ikke kan være ulovlig er jo direkte en usaglig kommentar. 
 

8. Her er det i pap http://www.google.dk/imgres?hl=da&sa=N&biw=933&bih=500&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=V5Vj8ecwA4TR0M:&imgrefurl=http://www.sprakrad.no/nb-NO/Klarsprak/le-og-laer/Takeprat/Takeprat-Risikabelt-fallhoydeforhold/&docid=SfbjpNrHYmsT_M&imgurl=http://www.sprakrad.no/upload/Klarspr%2525C3%2525A5k/Bilder/Korthus,%252520lite.jpg&w=640&h=480&ei=TEZwUJisH7HN4QSI8oAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=637&vpy=184&dur=48&hovh=194&hovw=260&tx=172&ty=116&sig=102590933396208147525&page=2&tbnh=151&tbnw=174&start=10&ndsp=14&ved=1t:429,r:4,s:10,i:118.

9. Du kan se dette program - http://www.dr.dk/DR1/kontant/2011/05/02213126.htm

10. Diskussionen kan jo nok blive ved...

Vi er nok bare komplet uenige omkring dette koncept og du er meget længere fremme end mig, og tænker nok mere på hvad de kommer til at tilbyde. Jeg ser på hvad de tilbyder som det er nu, og det er der efter min mening ingen værdi i. Om folk så vil bruge 150kr om måneden og føler at de får noget ud af det er jo så deres sag og hvis du kan lave en foretning på det er det jo perfekt. Men i mine øjne er det pyramidespil.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:

9. Du kan se dette program - http://www.dr.dk/DR1/kontant/2011/05/02213126.htm

Vi er nok bare komplet uenige omkring dette koncept og du er meget længere fremme end mig, og tænker nok mere på hvad de kommer til at tilbyde. Jeg ser på hvad de tilbyder som det er nu, og det er der efter min mening ingen værdi i. Om folk så vil bruge 150kr om måneden og føler at de får noget ud af det er jo så deres sag og hvis du kan lave en foretning på det er det jo perfekt. Men i mine øjne er det pyramidespil.

Jeg hader den slags hvor der skjules et abonnement, eller hvor man får noget mega billigt og efter kort tid forlænges abonnement for en langt langt højere pris. 

At DubLi har den der 5.000€'s løsning er nyt for mig, men okay, jeg følger heller ikke med i hvad der sker. Så beklager at jeg var forundret og skeptisk over beløbet og ja faktisk ikke troede at du havde lyttet ordentlig til din ven.

Mht. at betale 20€ pr måned ja der giver jeg dig ret. Der findes jo faktisk allerede noget online med dagligvarer, jeg har dog ikke styr på priserne og foretrækker stadig at handle selv. Jeg er ligeliges på lige fod med dig omkring priserne, jeg ville helt sikkert undersøge andre priser - hvilket jeg gjorde tidligere på året, da DubLi ikke kunne konkurrere på en pris på et par sko.

Jeg bliver aldrig fan af "licenser" eller at man kan købe sig op i systemet, men jeg kan stadig ikke se pyramidespillet... Stor ros til dit svar i øvrigt, syntes det er fedt at du uddyber din holdning og forklarer som du gør.

God weekend

/Martin

Side 9 ud af 33 (329 indlæg)