Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 7 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg har selv været i Dubli i godt 1.5 år (jeg stoppede for godt 2 år siden, da der var mange ting som ikke blev overholdt fra firmaets side). Efter min mening er Dubli et super godt koncept, hvor man kan sælge webshops til virksomheder der har lyst til at begynde, at sælge på nettet. Der er dog altid et MEN...

Da jeg var med, var der løfter og rygter gående konstant fra virksomhedens ledelse med hvad der kom af diverse forskellige tv-reklamer, nye tiltag og jeg ved ikke hvad - men det var ikke meget af det der blev overholdt desværre.

Efter min mening synes jeg heller ikke der er noget potientiale for de her webshops endnu (dit levebrød), da der ikke bliver solgt noget særligt i forhold til deres konkurrenter på siden. Det er peanuts i forhold til mange andre handelsportaler som det er, og jeg tror de fleste tjener penge på det med man byder en pris på en varer og lægger 0,50 cent og hvis ens bud så er det eneste på det beløb så får man varen til den pris.. Også på at finde nye.

Hvis det var mig Lasse K - så ville jeg lede mig om efter et andet, ihvertfald indtil Dubli selv er klar og overholder deres løfter.

Men tag og kig på de tilbud de forskellige har herinde - også undersøg ordentligt i dybden, få informationer af folk der ikke skal sælge dig noget - som du bl.a også gør med dette indlæg...

Håber du finder noget min ven.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

okay tænkte det nok. andre der har nogle gode tjen penge på nettet råd??

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lasse. Jeg kan se du har spurgt efter nogle oplysninger i 2007 vedr. Dubli, så hvis du stadig ikke har fået uddybet dine spørgsmål, kan du her læse lidt om hvad der er realistisk her i 2011

Kort og godt så er Dubli et selskab der er børsnoteret i USA. Derfor kan det ikke være et pyramidespil. Når et selskab er børsnoteret i USA bliver det gennemgået hver 3. måned for evt. afvigelser i forretningsgangen. Dubli har været noteret siden 19/10 2009. Når et selskab har været noteret i et år, ligger forretningsgangen helt fast, men det bliver stadig gennemgået hver 3. måned, for at kontrollere om alt kører efter loven.

Hvis du stadig er i tvivl så send mig en mail. Jeg vil gerne hjælpe dig, til at forstå det du evt. ikke forstår

Denby

Fra Herning
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det muligt at få mere Info??? Joseph.berg@me.com
Fra nr. snede
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvis i vil finde ud af mere, kan i kontakte mig. Jeg har investeret I dubli, og jeg ved at dette bliver det  nye store inden for nogle år. Men... Det handler om hårdt arbejde og slid, ellers når i kun lave pladser. Når jeg siger dette, kan de lave pladser nemt ende med masser af tusinde af krooner. Dubli går på NASDAQ, og det betyder at deres aktiepris stiger 110 % fra 0,2 $ til 4,00 $. Denne mulighed er absolut vanvittig. Dette er nu i skal deltage! Tænk på Microosoft, skype og facebook. Hvis i kunne invesere dengang havde i så gjort det? Nu har i mulligheden, så tag chancen nu... eller lad den ligge, til en anden heldig!
I kan kontakte mig på : 28932379 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

rathishan:
og det betyder at deres aktiepris stiger 110 % fra 0,2 $ til 4,00 $.

Det er vist noget mere end en 110%-stigning :-) 

rathishan:
Hvis i kunne invesere dengang havde i så gjort det? Nu har i mulligheden, så tag chancen nu... eller lad den ligge, til en anden heldig!

Det sagde de også, da jeg var til møde for fem-seks år siden... Tror ikke det har ændret sig meget, det er vist mere snak end realiteter. "Det hele kommer lige om lidt - det store gennembrud er på vej. Vi er på vej i Kina/USA". Bullshit.....

 

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

rathishan:

Hvis i vil finde ud af mere, kan i kontakte mig. Jeg har investeret I dubli, og jeg ved at dette bliver det  nye store inden for nogle år. Men... Det handler om hårdt arbejde og slid, ellers når i kun lave pladser. Når jeg siger dette, kan de lave pladser nemt ende med masser af tusinde af krooner. Dubli går på NASDAQ, og det betyder at deres aktiepris stiger 110 % fra 0,2 $ til 4,00 $. Denne mulighed er absolut vanvittig. Dette er nu i skal deltage! Tænk på Microosoft, skype og facebook. Hvis i kunne invesere dengang havde i så gjort det? Nu har i mulligheden, så tag chancen nu... eller lad den ligge, til en anden heldig!
I kan kontakte mig på : 28932379 

Jeg syntes ikke sammenligningen med Skype og Facebook er særlig god, begge kom da vist ret hurtigt fra ingenting, hvor DubLi har været her i mange år, med svingende resultater. Jeg kan heller ikke helt finde ud af om det er din spådom med 110% eller hvad, for kigger man på aktiekursen er den da i hvert fald ikke 4, den var højest i nov på 0,45 og idag 0,26. 

Men du har ret i hårdt arbejde og slid.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hård arbejde og slid, så går det aldrig helt galt.

Så gælder det bare om at finde ud af hvor man får mest ud af de ressourcer man har tilgængelig på øverste kontor.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Eyki.dk:

Hård arbejde og slid, så går det aldrig helt galt.


Så gælder det bare om at finde ud af hvor man får mest ud af de ressourcer man har tilgængelig på øverste kontor.



Er nu ikke helt enig, syntes da det ville være at stikke lidt til de mange traditionelle forretninger der lukker ned. Og jeg er ret sikker på at mange har haft hårdt arbejde, slid men stadig ramt muren.
Er dog enig i at man skal finde ud af hvor man skal bruge sine ressourcer, men hvordan finder man ud af det, hvis man kun kigger på en teaser og ikke sætter sig grundigt ind i forretningen...der er ekstremt mange guldkorn fra f.eks Robbins og Kiyosaki, men det er som om de i DK ikke gælder for MLM. Hvis man ville lytte til en person, hvem ville man så lytte til ? En med stor succes eller en der har opgivet? Lytter man til meninger eller erfaring...det kan måske opfattes som et tudeindlæg, men jeg er nu blot nysgerrig efter at høre andres meninger, hvem lyttede du til da du valge MLM til eller fra?
Fra nr. snede
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror du skal have styr på dine facts... Dubli er gået ind i USA! Når jeg siger gået ind i USA, mener jeg virkelig gået ind i USA! De begynder snart at lancere reklamer på nogle af de største tv-stationer! 
- Men at i ikke vil investere i dette geniale koncept er vel op til jer! Men kom endelig tilbage om 2-3 år, hvor at dette er overalt!
 

Side 7 ud af 33 (329 indlæg)