Vi ligger inde med et restparti af de lækre vintageagtige ure fra Calvaneo. Det er et parti bestående af 8 vareenheder. Urene er salgsdygtige grundet deres gode pris. Da det er et restparti, vil vi meget gerne af med det hurtigst muligt. Vi tilbyder i den forbindelse den fordelagtige pris på bare 20.000 DKK for 8 ure. Den vejledende udsalgspris ligger omkring de 10.000 DKK for ét ur (http://www.calvaneo1583.de/index.php?id=aerostar1). Der er altså en enorm god avance at hente. Ønsker du at få tilsendt et katalog samt mere info, kan du kontakte os på: apgroup.dk@gmail.com. Det er også muligt, at købe ét eller flere ure, men så vil prisen ikke være lige så favorabel. Fortsat god aften til alle!
Med venlig hilsen AP Group
AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.
Normalt ville jeg ikke blande mig i en salgstråd, som jeg ikke har interesse i, men AP, det er rimelig dårlig stil at udbyde disse Kina-ure til en grov overpris og bilde andre iværksættere ind, at de kan sælges igen med god avance
Det kan de ikke.
At urene har en høj vejl. pris er ren marketing blændværk - urene ryger for 70-100 EUR på eBay, så matcher prisen måske kvaliteten.