Livecounter.dk Affiliate OverblikLiveCounter.dk's affiliate sektion gør det muligt for dig, at få et samlet overblik over din affiliate indtjening. Fordele indtil videre
Hvordan kommer jeg i gang?For at komme igang med at bruge vores affiliate sektion, skal du have dine affiliate kontoer tilknyttet din LiveCounter.dk konto. Du kan tilføje affiliate kontoer inde i indstillinger, du skal bruge en nøgle fra det netværk du ønsker at tilføje. TradeDoublerFor at få netværksnøglen til Tradedoubler skal du kontakte dem på support.dk@tradedoubler.com og bede om at få dannet en "Remote Reporting Key". Det er denne netværksnøgle du skal taste ind i vores system. Partner AdsFor at få netværksnøglen til Partner Ads skal du besøge deres side om udtræk af data (Du skal være logget ind). Siden kan også findes ved at logge ind på Partner Ads og trykker (Udtræk) på forsiden. På den side kan du danne en netværksnøgle. SikkerhedDet eneste disse netværksnøgler giver os adgang til er dine salgstal. Vi kan på ingen måde ændre på dine kontoindstillinger hos de forskellige netværk. Ønsker du ikke længere at vi har adgang til din netværksnøgle kan du naturligvis slette den hos os igen. Du kan ligeledes få dannet nye netværksnøgler ved at kontakte det enkelte netværk og derved udgår gamle netværksnøgler. |
Livecounter.dk Affiliate Overblik
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Vil bare rose dig for at hve lavet en meget genial hjemmeside. Det er faktisk noget jeg har søgt :) når jeg kommer på min computer vil jeg kigge nærmere og evt. Tilmelde mig :) håber dog snart at euroads kommer ;) Dbh, Jonathan stoker |
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
Tak for annonceringer af vores nye system! Jeg havde egentlig selv håbet på at få lov at annoncere det på Amino, men jeg var ikke hurtig nok ude Men det kan tilføjes at vi hos Livecounter har haft systemet i beta siden januar måned. Resultatet ind til videre er at Partner Ads og Tradedoubler nu fungere op i mod vores overblik og vi har en lang række andre aftaler på vej med andre store affiliate netværk inden for en nær fremtid. Flere nye funktioner og udregninger er på vej og vil komme over de næste par uger. Bemærk vi kræver ikke brugernavn og adgangskode. Vi har været med til at udbrede begrebet netværksnøgler, som er en unik nøgle som gør os i stand til at hente salgs informationer ud. Vi kan altså ikke ændre i jeres data. Alt kan slettes igen på ganske kort tid og disse nøgler kan ændres hos de forskellige netværk, så vi ikke længere har adgang til data. Spørgsmål besvares meget gerne pr. pm, her i tråden eller på vores facebook side. Her under kan i se et preview af vores test data for hvordan ens indtjening kan se ud i systemet. OBS alt data er test data. |
Har Simon Brask ikke også stået bag Livecounter.dk ? :) Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Det ser meget spændene ud. Hvordan hentes dataene? Er det via et API? Har selv noget statistik, men det er godt nok lavet med screen scraping. Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Nej det har han ikke. Det er mig Dennis Drejer og min kollega Søren Sieg Jensen der har bygget alt kode fra bunden og udviklet både hjemmeside og system til det der er i dag.
Det hentes ud fra Partner Ads via deres "Udtræk"-funktion, som du kan læse mere om på partner-ads.dk og fra Tradedoubler via deres "Remote Reporting Tool", som du også kan finde mere om på deres site. |
Det ville være fedt hvis i også integrerede nøgetal fra Facebook Ads og Google Adswords. Synes graferne er rigtig fede, har i selv lavet dem eller er det et javascript library? :) Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Vi har ingen planer om at hente hverken facebook ads eller adwords ud, da det ikke umildbart indgår i vores mål med siden. Angående grafen, så er den oprindelige en vi selv har kodet, men vi er kommet frem til at det er nemmere at bruge Google Chart Tools. |
Det kan tilføjes at der inden for det kommende uger vil blive tilføjet flere forskellige statistikker og undersider med endnu mere data, som kan hjælpe en med at find ud hvilke programmer man skal satse på for at tjene endnu flere penge. |
Er det kun Tradedoubler og Partnerads der kan trækkes info ud af lige pt, eller fungerer det på samme måde med alle de andre netværk? :) Med venlig hilsen John Bakken |