Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Spørgsmål - Må jeg?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude!

Jeg står med en brændende lyst til at lave et succesfuld affiliate site, og idéerne er mange, når der skal vælges en niche. Men lige nu står jeg med en idé om at sælge diverse goder i online spillet World of Warcraft. Danmark har pt. en rimelig stor håndfuld som spiller dette spil, så publikummet skulle være til at finde.

Det jeg ville "sælge" ville være gamecards, altså spilletid til spillet, guld i spillet og CD-keys. Men spørgsmålet er så bare; må jeg overhovedet det? 

Det der er i tankerne var at lave en såkaldt "point side" hvor spillerne skal klikke på reklamer, svare på spørgeskemaer, og derved optjene point, som de så kan bruge på spilletid og guld. 

Men kort sagt; må jeg det?

Fortsat solrig dag derude! Skype-Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:58

Jeg vil lige se om der skulle være nogle kloge hoveder til stede på dette tidspunkt Skype-Wink

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:01

Der er mange der sælger guld og spillekort så ja tror jeg :)

Men hvis du skal sælge guld skal du jo have nogen sidde og game 24/7 for at skaffe guld..

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:07

Der tænkte jeg på, at købe guldet fra evt. kinesiske guldsælgere, og så give det videre. Hvor går stregen ang. hvad man må og hvad man ikke må i denne branche? Hvor meget må jeg sælge/give videre, uden at få nogen store navne efter mig?

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 19:20
Hej

Jeg tror du må sælge alt det guld du vil. Nu har jeg aldrig spillet WOW, men er det ikke ligesom i alle andre spil, at alle virtuelle ting og lign. ejes af spillets producent? I så fald, husk at oplyse at du kun sælger brugsretten til guldet og ikke ejendomsretten.

Fortsat god aften.
Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:27

Hej Sander

Jeg spiller Wow og må ærligt indrømme at jeg har købt guld før, de sælger jo alt den guld du har brug for. Du vil aldrig få Warcraft efter dig hvis du sælger guld, da det er meget normalt!

Og ja det med at opkøbe fra andre var smart. De sælger det jo tudse billigt.

Synes du skulle sælge guld via. affiliate, det ville en som mig få til at vælge din side!

Held og lykke!

Hilsen

Emil

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:56

Mange tak for jeres svar. Det giver da blod på tanden til at afprøve sådan et projekt Skype-Wink

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:13

Du skal lige overveje deres regelsæt :)
Taget fra eu.blizzard.com:
It is against the Terms of Use to buy or sell in-game content for real money. Accounts which are involved in these transactions may be permanently closed. This includes, but is not limited to, gold, items and accounts.

Det er ikke for at jeg vil skyde din ide ned, men du skal bare lige overveje at du kan blive lukket ude af spillet. Altså have din account lukket ned. :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:18

Kentora:

Nu ved jeg ikke om du spiller World of warcraft. Men man har som regl en "off account" som man bruger, en som kan blive lukket.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:28

Det ved jeg godt. Det er mere brugeren der køber jeg tænker på. Det skal man måske bare lige huske at nævne i nogle bruger betingelser / handels betingelser... :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)