Jeg sælger det jo ikke for real money, da jeg jo sælger det for point. Jovist, jeg køber det nok for rigtige penge, men så er det jo min account som bliver lukket ned, og ikke mine købere.
Har du nogen idéer til hvordan man ellers skulle køre det? Hvis jeg ikke må videresælge guld for rigtige penge, må jeg så videre sælge gamecards? Det er jo en fysisk ting, ikke en virtuel ting.
Har du nogen idéer til hvordan man ellers skulle køre det? Hvis jeg ikke må videresælge guld for rigtige penge, må jeg så videre sælge gamecards? Det er jo en fysisk ting, ikke en virtuel ting.
Du må tage kontakt til distributøren/producenten og spørge ham for at være på den sikre side.
Det kan jeg ikke svare dig på. Sørg også for at spørge om lov til at bruge billeder og hver 100% du har ret til at bruge dem, få det på skrift.
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Jeg har ikke en pind forstand på WoW guld, og har heller ikke drevet en pointside. Mit indtryk er at pointsider stille og roligt er ved at dø ud, da fundamentet smuldre under dem Årsagerne skal sandsynligvis findes i en blanding af mangel på kvalificerede annoncører, og snyd blandt brugerne. Så vidt jeg husker var det "vildt" fra 2007 til 2009, og sidenhen er det gået ned af bakke. Hvis du gerne vil drive en successfuld affiliate side, så mener jeg, det er dumt at satse på en indtjeningskilde, som er ved at blive udvandet.
Alt efter hvor meget du har at starte op med, så er der forskellige veje du kan gå. Du kan lave noget kortsigtet niche arbejde, hvilket typisk vil give afkast her og nu, men ikke er særlig godt fremtidssikret. Omvendt kan du prøve at ramme et område mere seriøst, og stille og roligt opbygge et trusted site.
Jeg spiller Wow og må ærligt indrømme at jeg har købt guld før, de sælger jo alt den guld du har brug for. Du vil aldrig få Warcraft efter dig hvis du sælger guld, da det er meget normalt!
Og ja det med at opkøbe fra andre var smart. De sælger det jo tudse billigt.
Synes du skulle sælge guld via. affiliate, det ville en som mig få til at vælge din side!
Held og lykke!
Hilsen
Emil
Nu tager du altså munden for fuld :) Det er direkte forkert hvad du siger. Jeg har tidl. solgt rigtig meget WoW guld.. Du kan snildt blive bannet hvis der spores mange guld transfers fra samme char til en masse random. Der er en grund til, at du ikke gør det med din main account.
Jeg var oppe på at lave 8.000 kr./mdr. for 2-3 år siden via salg til offgamers.com
Og det er så der jeg tænker, at man kunne oprette en ny character for hvert salg. Måske lidt langtrukkent i længden, men så vil der da være mindre chance for at blive opdaget.
Og hvis det værste der kunne ske for at blive opdaget var, at den bruger ville blive banned, så er det kun små 100,- det drejer sig om.
Men måtte jeg så, rent juridisk, godt købe guld fra en kinesisk leverandør, og så sælge det videre, med den største risiko værende at min account blev lukket?