Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Spørgsmål - Må jeg?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger det jo ikke for real money, da jeg jo sælger det for point. Jovist, jeg køber det nok for rigtige penge, men så er det jo min account som bliver lukket ned, og ikke mine købere.

Men tak for at informere mig Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:58

Ville lige sige at point sider er et meget snævert marked, der er ikke så mange cashback kampagner.

Plus at der med garanti der nogen der vil prøve på at snyde dig.
Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:00

Har du nogen idéer til hvordan man ellers skulle køre det? Hvis jeg ikke må videresælge guld for rigtige penge, må jeg så videre sælge gamecards? Det er jo en fysisk ting, ikke en virtuel ting.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:05

Sander:

Har du nogen idéer til hvordan man ellers skulle køre det? Hvis jeg ikke må videresælge guld for rigtige penge, må jeg så videre sælge gamecards? Det er jo en fysisk ting, ikke en virtuel ting.

Du må tage kontakt til distributøren/producenten og spørge ham for at være på den sikre side.

Det kan jeg ikke svare dig på. Sørg også for at spørge om lov til at bruge billeder og hver 100% du har ret til at bruge dem, få det på skrift. 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 21:05

Med hensyn til salg af in-game gold er det nok en gråzone. Har selv få lukket en konto fordi Blizzard opdagede jeg havde købt guld.

Salg af WoW Pre-Paid Gamecards er helt lovligt. Tjek f.eks. denne hjemmeside: http://www.xfun.dk/

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Valby
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:13

Prøv at spørger inde på newz.dk. Folk derinde er meget inde i reglerne omkring WoW

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:21

Jeg har ikke en pind forstand på WoW guld, og har heller ikke drevet en pointside. Mit indtryk er at pointsider stille og roligt er ved at dø ud, da fundamentet smuldre under dem Årsagerne skal sandsynligvis findes i en blanding af mangel på kvalificerede annoncører, og snyd blandt brugerne. Så vidt jeg husker var det "vildt" fra 2007 til 2009, og sidenhen er det gået ned af bakke. Hvis du gerne vil drive en successfuld affiliate side, så mener jeg, det er dumt at satse på en indtjeningskilde, som er ved at blive udvandet. 

Alt efter hvor meget du har at starte op med, så er der forskellige veje du kan gå. Du kan lave noget kortsigtet niche arbejde, hvilket typisk vil give afkast her og nu, men ikke er særlig godt fremtidssikret. Omvendt kan du prøve at ramme et område mere seriøst, og stille og roligt opbygge et trusted site.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:48

IværksætterGen:

Hej Sander

Jeg spiller Wow og må ærligt indrømme at jeg har købt guld før, de sælger jo alt den guld du har brug for. Du vil aldrig få Warcraft efter dig hvis du sælger guld, da det er meget normalt!

Og ja det med at opkøbe fra andre var smart. De sælger det jo tudse billigt.

Synes du skulle sælge guld via. affiliate, det ville en som mig få til at vælge din side!

Held og lykke!

Hilsen

Emil

Nu tager du altså munden for fuld :) Det er direkte forkert hvad du siger. Jeg har tidl. solgt rigtig meget WoW guld.. Du kan snildt blive bannet hvis der spores mange guld transfers fra samme char til en masse random. Der er en grund til, at du ikke gør det med din main account.

Jeg var oppe på at lave 8.000 kr./mdr. for 2-3 år siden via salg til offgamers.com

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:54

Ja du bruger ikke din main account, men det er jo ikke direkte ulovligt, du får jo ikke en bøde for det, de kan højest lukke din account..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:50

Og det er så der jeg tænker, at man kunne oprette en ny character for hvert salg. Måske lidt langtrukkent i længden, men så vil der da være mindre chance for at blive opdaget.

Og hvis det værste der kunne ske for at blive opdaget var, at den bruger ville blive banned, så er det kun små 100,- det drejer sig om. 

Men måtte jeg så, rent juridisk, godt købe guld fra en kinesisk leverandør, og så sælge det videre, med den største risiko værende at min account blev lukket?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)