Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inaktivt cashbacksystem sælges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg drev for et års tid tilbage et cashbacksystem, TjenOnline.dk - siden åbnede februar 2010, hvorefter vi arbejdede på siden i et par måneder, hvorefter samarbejdet og viljen til at arbejde på siden svigtede uheldigvis. Siden har stået inaktiv i alt for lang tid nu, og jeg er i gang med noget helt andet i mit liv lige nu, end cashback – derfor synes vi at vi vil sælge dens systemer samt brugerdatabase.

Cashbacksystemet bygger på en meget funktionel administartordel der kan ændre ufattelig mange ting lige fra at skrive indlæg, ændre brugere, give point, sende nyhedsbreve via. HTML.

Med i handlen får du en FB-gruppe på 339 medlemmer, en maildatabase på 523 brugere (alle de har oprettet sig og accepteret betingelserne over TjenOnline.dk), udkast til visitkort, logo, database, grafik, domænenavn, affiliateaftaler(IQmedier og Euroads) og ALT det materiale vi har.

Men hvad giver cashbacksystemet? Ganske simpelt; penge! Når brugerne har optjent 500 point kan de inkassere 100 kr, som kommer til at stå på adminsiden - hvis de vælger at spare flere point op, kan de få det på tilbud, dvs det koster måske 900 point at få 200 kr. Alle disse tal kan let ændres på admindelen, også hvor mange procent I får og brugeren får for en annonce på måske 100 kr..

Siden er gennemtænkt fra punkt til prikke, og der er ikke trælse fejl eller besværlige ting.

Lidt tal:

Da siden er inaktiv er der ikke rigtig nogle reelle besøgstal at vise, men her er en statistik på dens besøgende fra februar 2010 – februar 2011

Vi gav 6000 for at få den skræddersyet designet og programmeret, vi har tjent 5800 kr (klik for at se bevis) på den igennem cashback og vi sælger den nu for 4800

Kontakt mig på privatbesked eller på email samuel@samuelbg.dk - Jeg ser frem til, at høre fra dig!

Screenshots af siden: SS1 l SS2 l SS3 l SS4

Plakatforslag

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 13:48

Hej Samuel,

Jeg er ikke interreseret i at købe hele siden, men hvis du vil tjene nogle ekstra penge, så er jeg meget interreseret i at købe den backtrack.php som registrere når en person har deltaget i en konkurrence :)

Jeg har selv forsøgt via EuroAds PNI, men har ikke helt kunne få det til at du.

Så hvis du vil tjene nogle ekstra penge, så er jeg meget interreseret i denne fil :)

Mvh,
Jonathan Stoker 

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:14

Tak for de tilbud der har været indtil videre - jeg har besvaret jer..

Jonathan, sender en PM.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 15:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er Cashback systemer ikke ulovlige?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:27

Nej. :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 15:45

Undskyld tror at jeg formulerede mig lidt forkert.. Det jeg mente var, om det ikke er ulovligt at give sine brugere penge for at udfylde spørgeskemaer, leads osv? Er godt klar over at cashback systemer er lovlige, efter som jeg selv har 2. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:58

Vi undersøgte sagen i sin tid og ringede rundt til mange forskellige advokater der havde speciale indenfor IT, og de alle sagde at det var det ikke.

Hvis du ønsker at købe siden, kan jeg fortælle dig nærmere omkring det juridiske :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 16:11

Jamen det kunne da godt være noget for mig. Men jeg vil helst have domænet uden alt det andet. Min virksomhed udvikler nemlig sådanne systemer. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:16

Vil egentlig helst sælge hele pakken samlet, og regner da ikke med at du vil købe hele systemet for at tage brug af kun domænet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)