Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp stor talentet Camilla på vej

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 4 person

Kære Aminoer

Her har vi et stort talent som har udviklet sig utroligt meget på bare et år, MEN hun har brug for alt den hjælp hun kan få hvis det skal fungerer i fremtiden. læs kort om Camilla i den vedhæftet fil.

Håber der er nogle her inde som kan hjælpe eller måske kender nogle som kan.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:50

Jeg kan intet vedhæftet se?

Edit: Åbner lige øjnene en ekstra gang.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:54

Jeg kan skam heller ikke se en vedhæftet fil ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 14:58
Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 15:00
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:27

Er det bare mig der ikke kan se noget omkring

Hvad i søger
Hvor meget i søger

og ikke mindst:

Hvad får jeg ud af det?

Edit: Og hvad er et "stor talent" for dig/jer? Hvilke resultater går hun efter, bliver hun bedre, eller er hun på toppen nu?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 15:47

Hej Mark MK

Den vedhæftet er lige under mit navn oppe i toppen :-)

hun mangler en cykel og økonomiske sponsorer.

Hvad tilbyder Camilla tilgengæld:

Lokalsponsorat..........................Kr. 3.000,00 ekskl. Moms

-      Logo på hjemmesiden med link til egen hjemmeside, samlet med øvrige lokalsponsorer.

Stjernesponsorat......................Kr. 10.000,00 ekskl. Moms -               logo på hjemmesiden med link til egen hjemmeside,

-      Firmaprofil på hjemmeside.

-      Rådgivning i kost og ernæring til ansatte en gang pr. år.

Hovedsponsorat………………..........Kr. 50.000,00 ekskl. Moms -             logo på hjemmesiden med link til egen hjemmeside,

-      Firmaprofil på hjemmeside.

-      Rådgivning i kost og ernærings til ansatte en gang pr. år.

-      Rådgivning om træning og sammensætning af træningsprogram efter aftale.

-      Anvendelse i reklamemæssige øjemed, såsom reklamerer for firmaets produkter i forskellige medier.

-      Logo på ALT konkurrencebeklædning, dog indenfor landsholdets regelsæt ved repræsentation af det danske Tri-landshold, nationalt som internationalt

Hendes store mål er at komme med til OL 2016. Inden for et år er hun kommet på landsholdet og kæmper sig for tiden op at verdens ranglisten, hun er ikke på toppen endnu da hun af økonimiske grunde arbejder meget ved siden af træningen for at få råd til det.

hvis du har brug for mere info end du ser i linket, her elle på hjemmesiden Camilla-pedersen.com så skriv endelig.

Håber det var svar nok?

Mvh

Tommy Nowack

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 19:18

mindre beløb end det overstående vil også kunne hjælpe hende meget, så hold jer endelig ikke tilbage folkens :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke ret mange hopper på at betale 3.000 for bare at blive nævnt på jeres hjemmeside. Det er der altså ikke meget eksponering i for pengene. Jeg går ikke udfra at jeres website trækker 10.000 besøgende om dagen.

I bør sammensætte nogle bedre sponsor pakker, og derefter sende "tilbuddet" ud til alle de forretninger der er i hendes lokalområde, jeg kan se at hun får en del omtale i jyskevestkyst så det er nok mest relevant for firmaer der operere i disse områder.

Start med at udmåle ALT plads på hendes konkurrence tøj hvorpå der må være reklamer. Derefter indeler i det i grupper hvor det vigtigste har gruppe 1 og så videre. Så deler du op hvor mange der kan være i hver gruppe. Det skal du bruge når du laver sponsor-pakkerne. Den vigtigste sponsor får gruppe 1 osv.

Derudover bør i overveje at få lavet t-shirts eller lignende til brug i interviews til aviser etc (De tager billeder = eksponering) 

Et "bevis" på at en virksomhed sponsere er noget mange sætter pris på. Det kunne være et billede indrammet eller lignende, til at sætte op i butikken. (Det viser deres kunder at de sponsere noget., uden at folk skal på www)

Jeg kunne blive ved...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:12

Hun er 28 år. Er det ikke gammel inden for sport normalt? I snakker om 2016? Holder det.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)