Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp stor talentet Camilla på vej

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Hun er 28 år. Er det ikke gammel inden for sport normalt? I snakker om 2016? Holder det

Det tænkte jeg også på, men valgte ikke at nævne det. Da jeg slet ikke synes pakkerne er attraktive nok, til at snakke om fremtidsmulighederne.

Måske trådstarteren kunne svare på hvad snitalderen ved toppen i sporten er, og hvor lang tid man forventer at hun bliver ved?  

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er hun IR eller er det fake?

Kender jo til diverse google-breve, nigerialetters.

Hvis man googler er det sikkert godt nok.
Jeg mangler lidt mere detaljeret sponsor koncepter. Hvad for jeg for mine penge?
Prøv at kigge på evt. superliga-klubbernes koncepter.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 20:45

Dommeren:

Er hun IR eller er det fake?

Camilla-pedersen.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:46
Tak Maek MK du har mange gode ting med.
Som tidligere skrevet er det heller ikke faste priser dem kan vi sagtens snakke om, hun har ligeledes en finish trøje og t-shirt hvor alle dem hun har nu er trykt på.
Tak for svaret :-)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 20:54
Hé hé folkens det skam intet fake i det :-) 28 år er ikke gammelt inden for tri sporten de flest topper omkring de 35 ham vandt Hawaii ironmann sidste år er 39 år så hun skulle gerne have nogle år endnu.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Nowack111:

Lokalsponsorat..........................Kr. 3.000,00 ekskl. Moms

-      Logo på hjemmesiden med link til egen hjemmeside, samlet med øvrige lokalsponsorer.

Medmindre du virkeligt er stor stjerne får du ikke folk til at sponsere mellem 3000-50.000 kr.. Jeg vil også anbefale dig at prøve de lokale.. Det er jo ganske få sportsstjerner som faktisk får eksponering, så 3-50.000 kr, faktisk kan tjene sig ind for os selvstændige :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 08:43

Tak Jannik

Ja du har ret, men tænkte det kunne være vi var heldige at nogle her inde sad med et lidt større firma, som gerne ville vises lidt mere frem på den front.

men vi må jo bare arbejde andre veje :-)

Mvh

Tommy

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16

Nowack111:

Ja du har ret, men tænkte det kunne være vi var heldige at nogle her inde sad med et lidt større firma, som gerne ville vises lidt mere frem på den front.

men vi må jo bare arbejde andre veje :-)

Hej Tommy,

Så heldig tror jeg desværre ikke du er... Se hvor stor caroline wozniacki er, før Sony Ericsson, m.m. har været til at overtale. For at få nogle af dem vækket, kræver det at man allerede er et talent, og allerede er promoveret på en eller anden måde. Dernæst, kræver det knald hårdt bearbejde imod diverse koncernes marketingsafdelinger :)

Men en ting har jeg lært i mit liv.. There are no money, that you can call easy ;) Its all hard work :-)

Good luck..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 09:21

He he du har ret, meeen her snakker vi jo også mange mil :-)

Ved det ikke er umuligt, andre på landsholdet lever af detn hun er bare ny så det skal nok komme en dag :-)

Go dag

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09

Nowack111:

He he du har ret, meeen her snakker vi jo også mange mil :-)

Ved det ikke er umuligt, andre på landsholdet lever af detn hun er bare ny så det skal nok komme en dag :-)

Jamen, hun må jo så vide alt hvad der er værd at vide, indenfor løb, svømming og cykelsporten?

Så find nogle leverandører, og start en webshop, som hun så prøver at være lidt projekter for.. Hun som ekspert og ejer af den webshop, kan så være ekspert for medierne, og kæmpe sig frem med pressemeddelelser indtil pressen ringer selv, og citere hendes webshops navn, så det giver ordre. Og på den måde driver hun en reel forretning for at finansiere sin drøm :-) Så kan hun på den måde sponsorere sig selv :)

Hvis hun har energien til at udfører en triatlon, så skulle overstående være en lille udfordring ;)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)