Hej igen, Jeg takker for de mange henvendelser, det er jo et tegn på, at der er behov for et sådan forum. Da der ikke rigtig er kommet så mange forslag til, hvordan gruppen skal indrettes, foreslår jeg at vi bruger den gruppe der allerede er på amino. http://www.amino.dk/groups/magento_gruppen/forum/default.aspx Ude i højre side trykker man så på: "Få mail når aktivitet i Gruppen" På den måde sikrer vi, at folk husker at komme ind i gruppen jævnligt, når der er noget relevant, som jo er hele grundlaget for en sådan gruppe. Jeg er i gang med nogle nye funktioner, og prøver at omprogrammere en masse af Magento's faste rammer og funktioner, og generelt har jeg meget fokus på at optimere. Jeg vil prøve efter bedste evne at lave indlæg, når jeg har fået noget nyt til at fungere, så folk kan hente inspiration. Samtidig opfordrer jeg folk til at stille spørgsmål i gruppen, så jeg selv og andre kan hjælpe, hvis det er noget, vi kan svare på. Er sikker på at de fleste herinde har forskellige specialiteter, så derfor opfordrer jeg folk til ikke kun at stille spørgsmål om programmering, men ligeså meget om alle de andre aspekter i at drive en Magento webshop. Jeg håber gruppen kan udvikle sig, og hjælpe os alle til at få endnu mere ud af vores shops. De bedste hilsner, Lars Juul Madsen |
Er også interesseret i en sådan gruppe.
Alternativt kunne man oprette en gruppe på linkedin.