den er klar nu :-) hade lige lukket da jeg skulle ordne nogen ting :-) |
Det super, tak :)
Mvh
den er klar nu :-) hade lige lukket da jeg skulle ordne nogen ting :-) |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
Hej! Jeg har oprettet mig som bruger (kl. 18 ca.), men har ikke fået noget kodeord tilsendt? Mvh. John. |
ja det er godt at se alle dem der er kommet med. jeg har lavet lidt ændringer så der nu skal være en beskrivelse på minimum 400 tegn i stedet for 200, der er 2 betalingsmuligheder. 1. Amino 10 kr. ligger over alle de gratis link og få dit link i 2 kategorier. du kan vælge mellem eks webshop/hardware hvor du har dit link i både Hardware OG Webshop. eller i hvor du har dit link i hardware og en anden kategori der passer et andet sted. du har her ogse en højere prioritet så du ligger over alle gratis siderne. 2. Top Dog 25 kr. samme som Amino dog med en højere prioritet end både Amino og gratis. du kan her skrive med html og det er tilladt at linke i beskrivelsen Eks. vi føre alle de nye bundkort til en meget billig pris. Mangler du et vægbeslag? ja det har vi også, se vores mange muligheder her som du kan se er bundkort og her et link. og du linker her til ja faktisk 3 sider. din hovedside og 2 undersider. Både Amino og Topdog har/får ikke reklamer i deres beskrivelses hvor gratis link med tiden vil få en reklame inden for samme kategori til at stå på siden med deres beskrivelse. Amino muligheden lukker snart og der vil blive lavet nye muligheder. 20-35-50 kr hvor der vil være forskellige options i vær. 50 kr er den der PT heder Top Dog til 25 kr!! hvor du har alle muligheder så skynd dig at få dit link i Link-Ekspertens side til 50% rabat. |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
Har nu prøvet igen, og alt ser ud til at virke Mvh. John |
Alt ser ud til at virke fint, har lige lagt siden superyachts.dk under båd kategorien og afventer bare en godkendelse:) |
Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk
Siderne der venter på godkendelse vil blive tjekket og godkendt/afvist i løbet af dagen/aften. |
Vi er nu oppe på 58 sider og det er kun her på amino jeg har inviteret til Link-Eksperten. jeg begynder nu at tilmælde siden til div. kataloger og her en af dagene ryger amino prisen væk. |
Undskyld vente tiden på at få godkendt nogen af linksene men jeg røg in i en haste sag med at skifte host på et par domainer... alle links er nu godkendt på nær 1 kom glad med mange flere realvandt link (link med indhold ikke affiliate sider) |