Få dit link i Link-Ekspertens linkkatalog gratis
Tilmeldt 2. Jun 11
jeg er så godt som færdig med et linkkatalog . der skal så testes lidt og der er jo så her i kommer ind i billedet. jeg søger folk som vil afprøve systemet og være de første til at få deres link i kataloget. der er gratis, linkback og betalings muligheder hvor betalings starter på 25 kr.
der mangler nogen under kategorier som jeg også håber i vil hjælpe med (det kan gøres når man indsender et website )
I kommer til sitet her under
Link-Eksperten
Svar
Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
der mangler en kalgorig med ferie
Svar
Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
fandt det men et ande problem man kan ikke se sikkerhedskod man skal skrive når man skal oprette sig
Svar
Tilmeldt 17. Jul 10
Oldtonew
Skrevet
03-08-2011 kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Flot og anderledes end hvad man hidtil har set.
Bagefter kan I jo også lige tilmelde jer til LinkCentralen.dk et linkkatalog med 6.344 aktive links . 2 links er tilladt i forskellige kategorier hvis det passer ind ellers ikke.
Svar
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Hvor skal jeg plante min webshop med salg af Caps & Huer? :)
Svar
Tilmeldt 2. Jun 11
vis ikke i kan finde en underkategori der passer så vælg hovedkategorien og forslå en kategori. så kigger jeg på dem og laver den vis den passer.
PS se om i ikke kan se billedet nu (sikkerheds koden) jeg måtte lige tømme cachen
Svar
Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra Søndre Strømfjord
Tilmeldt 2. Aug 11
Hey Joachim Har forsøgt at "Indsende min hjemmeside " Super ide men som en anden tidligere har nævnt virker tilmeldingen ikke. Muligvis pga sikkerhedskoden //M.
Svar
Tilmeldt 2. Jun 11
den vises fint her hvilken browser bruger du?
Svar
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Jeg kan heller oprette en profil .. Der sker intet, når man klikker på "Registrering"
Svar