google s |
okay der er en fejl jeg skal have fikset med IE og Firefox. det er så kun pt Chrome der dur :-/ jeg kigger på det med det samme
okay der er en fejl jeg skal have fikset med IE og Firefox. det er så kun pt Chrome der dur :-/ jeg kigger på det med det samme |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
De er nu væk til jeg får kigget på dem igen. i kan nu oprette jer uden den kode |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
//M |
sker ingen ting når man trykker registre |
i skal først registrere jer. og så godkende linket i jeres mail. vis i har tålmodigheden til det så prøv igen. :-) jeg har lige tilføjet google og det virker her. det var i IE jeg gjorde det. hvor er det at i trykker på registre henne? i trykker indsend hjemmeside ik og så bliver i oprettet sombruger og indersender herefter siden |
nej det virker ikke inu. jeg finder lige en anden pc og tester :o) |
Virker på firefox nu - er du på MSN? Har lidt ideer.. //M. |
Nå fandt fejlen :o) den var så simpel at efter som jeg har lavet den til www. så blev der bøvl med http:// som jeg faktisk selv linket til i bunden af første post. Der er nu åben igen for at folk kan registrere sig..................håber jeg :-P og tak for hjælpen :o) |