Få dit link i Link-Ekspertens linkkatalog gratis
Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Synes helt klart du mangler en Mad og Drikke kategori.
Men ellers super fint katalog! ;-)
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 11
Dan
Skrevet
03-08-2011 kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg benytter Google Chrome, og jeg havde ingen problemer med hverken at oprette mig eller indsende et link . Det var dog lidt problematisk at uploade et billede, og jeg ved faktisk ikke, om siden formåede at få det lagt op eller ej, men pyt skidt :-)
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Stiven
Skrevet
03-08-2011 kl. 15:36
Svar
så har jeg tilmeldt min blog om selskabsret og selskabsloven
Rigtig fin side du har - dog bør du få en til at læse korrektur på siden. Der er desværre mange slåfejl/stavefejl. Ellers godt gået - tilmeldingen af hjemmesiden virkede perfekt
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Kan du lave en kategori med telefoni?
Svar
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Tjenester.dk
Skrevet
03-08-2011 kl. 16:12
Svar
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Tilmeldt 2. Jun 11
haha striptease ved jeg ik lige om kommer men en erotik måske :-)
med hensyn til billeder så må de max fylde 500kb. jeg har et script der selv generere et billede af siden men der er vente tid på server
og ja det virker fint nu efter jeg har lavet lidt i .htaccess :o) det er nu ikke muligt at komme på siden uden www. og så virker det perfekt.
Svar
Tilmeldt 2. Jun 11
Jeg kan lave alle kategorier vis de er relevante. så tilføj jeres link og så skal jeg nok smide det i en kategori.
og husk endelig at foreslå et link i mener jeres siden ville passe i.
ps så er der plads til striptease i voksen underholdning :o)
Svar
Tilmeldt 2. Jun 11
Der er nu åbnet for kommentar til alle de hjemme sider der bliver udgivet i kataloget
Svar
Tilmeldt 2. Jun 11
Der er stadig åben for gratis registrering uden backlinks :o) dette vil blive lukket når der er kommet et xxx antal sider med i kataloget.
ps vis i finder stavefejl eller andre fejl på siden vil jeg opfordre til at i skriver dem til mig. enten via amino eller kontakt på Link-Eksperten
Svar