Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Dansk Festmusiks kommende site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Da vi i marts måned lancerede Dansk Festmusik, var det med en CMSimple webside som egentlig har fungeret meget fint, men jeg må jo nok erkende at det tiltider er lige lovlig simpelt nok Wink

Nu har jeg valgt at lave det hele i WordPress i stedet - og jeg er faldet pladask for det, for det er godt nok lige så nemt som CMSimple (skulle have gjort det noget før!)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig jeres feedback på det nye site: www.danskfestmusik.dk/DFM 

Vores mål er, at overbevise folk om, at festmusikken ikke behøver at være traditionel og leveres af en kedelig orgel-tramper. Festmusikeren må meget gerne spille nyere musik men stadig favne hele selskabet.

Hvad skal der til for at få DIG til at sende mig en forespørgsel? 

De bedste hilsner fra

Martin Bengaard
Dansk Festmusik I/S 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:07

Det er du sluppet rigtig godt fra, synes jeg.

Jeg ville dog foretrække noget andet end det ret formelle "forespørgsel". "Skal I holde fest?" eller "Find musiker" virker bedre.

Det er måske også en god ide at have et par eksempler på "playlists". Jeg har i hvert fald ingen ide om, hvilken type musik jeg kan forvente, når det ikke er suppe, steg og is.

Endelig ville jeg gøre endnu mere ud af, at du hjælper med at finde den rigtige musiker ud fra arrangementstypen, for det er vel ret beset grunden til at vælge dig frem for at hyre musikeren direkte.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 09:35

Pænt site! har en smule til selve hjemmesiden:

- Hos mig kan jeg oppe i din øverste menubar skimte at der står "ingen kategorier"...er det meningen?

- og så forsvinder muskere dropdown menuen ned bag billedet hos mig?...

Ellers fin side...måske kunne jeg godt tænke mig at i skrev lidt om prisleje, så man ikke selv skal hen og give et bud på hvad man vil give...kan være ret svært som uvidende at prissætte et band som jerWink

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 13:38

Hej Jakob og Thomas,

Tusind tak for jeres hurtige svar.

@Thomas: Mht. teksten der forsvinder bag billedet, sker det ikke hos mig - hverken i Google Chrome eller IE. Hvilken browser bruger du?

Jeg har godt se, at der står "Ingen kategorier" i toppen på forsiden (og kun på forsiden), men jeg kan dælme ikke finde et sted, hvor jeg kan fjerne det...Sad

Jeres andre kommentarer har jeg rettet til, så der nu er priser og mere beskrivende tekst - og forspørgsel hedder nu "Find musik" Smile
Playlister kan man se under de enkelte musikere - men jeg skal overveje at lave nogle generelle. 

Igen tak - hvis I eller andre har flere kommentarer vil jeg meget gerne høre det!!

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:24

pæn side, jeg synes designet funger. Smile

Interne links mangles lav hver et ord siges det linker til en side der omhandler dette emme ord på side der er et af jeres kerne ord.

Titlen arbejde lidt  med den der er ingen til google på siden udnyt gerne google viser op til 67 tegn og lav en unik på hver side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:38

Hej igen...

Jeg sad på min arbejds pc med en dybt foældet IE7 browser, så kan godt være du ikke skal tænke for meget over det ;)

Sidder nu på den nyest firefox browser og her virker det fintSmile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)