Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amerikansk webhotel

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er nørd og har forstand på at drive hosting selv, så skal du holde dig fra alt unmanaged (f.eks. en VPS hos SliceHost eller Linode.) Hvis du finder en VPS/Cloud server/Dedicated som er managed og tilbyder de services du kræver, så kan det være en mulighed. Igen vil jeg dog overveje om der er behov for mere end et normalt webhotel (hvor meget trafik forventes der?)

Det er ingen problem at virtualisere FreeBSD, så længe man bruger hardware virtualization og ikke OS virtualization.

Thomas Kjærgaard:

Der er mange forskellige muligheder.

Shared hosting, virtual dedicated VDS/VPS og dedicated.

Virtual Dedicated, VDS og VPS er det samme. Shared Hosting dækker over rigtig mange ting og VPS'er ligger bl.a. i Shared Hosting kategorien (dedikerede ressourcer, men på en delt infrastruktur/delt server). 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glemte lige denne: http://www.webhostingtalk.com/forumdisplay.php?f=1  

Et fantastisk forum hvor du kan finde anmeldelser og høre om andres oplevelser med hosting.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:36

Jeg brugte Dreamhost med en Debian Linux-VPS, og det kørte ret godt - men jeg havde faktisk ikke brug for at varetage hele administrationen, og da jeg nåede den konklusion, gik jeg over til bare at bruge hosting hos dem. Deres one-click-installationer virker godt.
Jeg samlede senere tingene på en dansk tjeneste, fordi jeg ikke kunne have mine .dk-domæner på Dreamhost...

En ven i New York, som laver webudvikling, anbefalede GreenGeeks: http://www.greengeeks.com - miljøbevidst hosting med gode features.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:38

Thomas Kjærgaard:

Du skriver ikke så meget om hvilke krav du har til den host du leder efter.

Der er mange forskellige muligheder.

Shared hosting, virtual dedicated VDS/VPS og dedicated.

Alle kan fåes med og uden management i forskellige niveauer. Vi bruger kun managed da vores tid er bedre brugt på butikken end at drifte webservere.

Umiddelbart lyder det som om du skal bruge noget shared hosting til en wordpress installation hvilket er en beskeden opgave for en server - forudsat trafikken er moderat.

Så det du skal kigge efter er hvor god en host's support er og at de sørger for deres shared hosts ikke får lov at komme i nærheden af at bruge alle resourcer.

Vi har i 9 år brugt amerikanske webhoteller. Primært dedicated servere.

Vores nuværende hoteller er:

www.mojohost.com (Miami)

www.nationalnet.com (Atlanta)

www.advancedhosters.com (Ashburn og Fremont)

www.isprime.com (New York) og (Amsterdam)

Der kommer til at ligge virkelig meget indhold på siden, og det er også målet, at der med tiden kommer til at være meget trafik. Men jeg får min programmør til at kigge på udbyderne - ikke mindst Bluehost.com!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:41

T

Frands:

Glemte lige denne: http://www.webhostingtalk.com/forumdisplay.php?f=1  

Et fantastisk forum hvor du kan finde anmeldelser og høre om andres oplevelser med hosting.

Tak - det forum vil jeg helt sikkert besøge :-)

Forventer i øvrigt rigtig meget trafik med tiden! Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:53

Morten Juhl-Johansen Zölde-Fejér:

Jeg brugte Dreamhost med en Debian Linux-VPS, og det kørte ret godt - men jeg havde faktisk ikke brug for at varetage hele administrationen, og da jeg nåede den konklusion, gik jeg over til bare at bruge hosting hos dem. Deres one-click-installationer virker godt.
Jeg samlede senere tingene på en dansk tjeneste, fordi jeg ikke kunne have mine .dk-domæner på Dreamhost...

En ven i New York, som laver webudvikling, anbefalede GreenGeeks: http://www.greengeeks.com - miljøbevidst hosting med gode features.

Jeg har slet ikke forstand på at skulle drive webhosting selv. Det skal bare spille, mens jeg selv koncentrerer mig om sidens indhold :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:58

hvad vil du give for at komme ind på webserver så klare vi alt det praktiske for dig

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:27

H∑nning:

hvad vil du give for at komme ind på webserver så klare vi alt det praktiske for dig

Hej Henning.

Tak for tilbuddet, men jeg har valgt Bluehost.com...

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:52

Hej,

Jeg har to konti hos inmotionhosting.com.

De er supergode. Telefonsupport 24/7, dygtige og kompetente amerikanske supportere.

Der har været skrevet meget om GoDaddy og deres hosting, sikkert fordi de har så mange kunder.

Til prisen synes jeg de er fremragende omend deres hjemmeside er rodet og deres support måske ikke er helt så god som den hos InMotionHosting.

/ Anders

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:28

Anders M. Nielsen:

Hej,

Jeg har to konti hos inmotionhosting.com.

De er supergode. Telefonsupport 24/7, dygtige og kompetente amerikanske supportere.

Der har været skrevet meget om GoDaddy og deres hosting, sikkert fordi de har så mange kunder.

Til prisen synes jeg de er fremragende omend deres hjemmeside er rodet og deres support måske ikke er helt så god som den hos InMotionHosting.

/ Anders

Tak for god input, Anders!

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)