Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste regnskabsprogram

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile Hej alle !

Nogle af jer har garanteret erfaring med nogle regnskabsprogrammer.

WinkHvilke/hvilken kan I anbefale ? Gerne med nogle fordele/ulemper.

God aften

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:18

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib.

Dit spørgsmål kan ikke besvares entydigt, da det afhænger fuldstændigt at dine behov.

Har du f.eks behov for lager, webshop, flere brugere, fysisk butik(kasseapparat), projektregnskab, fakturering pr. mail, pbs integration, elektronisk fakturering, budget, handel med udlandet, provisionsberegning, arbejdskort, kundehistorik eller afdelingsregnskab så kunne Saldi være et godt bud.

Prøv at beskrive dine ønsker, og du vil få et bedre beslutningsgrundlag.

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:21

Hej Rude !

Tak for svar.

Har forøvrigt også i forvejen fået anbefalet Saldi.

Mit behov er en resultatopgørelse og status  i forbindelse med årsopgørelse og momsregnskab. gerne møntet på et S.m.b.A.

Ikke brug for løn, lager m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 06:39

Hej Ib.

Dine krav er små, så så jeg vil mene at du kan anvende stort set alle regnskabsprogrammer på markedet, og nøjes med en pris / service vurdering. Også her scorer Saldi højt. Smile

Det koster kun kr. 51,- pr. måned, incl. 1000 årlige posteringer og fri hotline, hvor vi også svarer aften / weekend. 

Ring gerne hvis du har spørgsmål. - 46 90 22 08

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Holsted
Tilmeldt 24. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:53

Hej Ib,

Vil bestemt også anbefale Saldi, det er forholdvis nemt og billigt...

Jeg kan dog tilbyde det til 50 kr pr måned, første 3 mdr gratis så du kan se om det er dig, og 2 timers gratis oplæring oveni selvstudie... Hotline 24/7 og hjælp til alt indenfor både systemet og generel regnskabs assistance til en fair pris...

/Sabine Mikkelsen | SM Accounting

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:49

Hej Ib

Jeg sidder med regnskabsprogrammet Billy's Billing som blandt andet er lavet med henblik på mindre og mellemstore hånværker virksomheder som din. Det er enkelt og super nemt at gå til, også for dem der ikke har de store erfaringer i bogføring og regnskab, så du ikke skal spilde en masse af din kostbare arbejdstid på dette. Samtidig er der både telefonisk og online support som en del af prisen.

Der er flere forskellige brugerniveauer at vælge imellem, men uanset hvilken du vælger, er der ubegrænset posteringer - og alt efter hvor meget du vælger at bruge programmet til fakturering, kan du vælge at betale en fast pris på 9,- pr. faktura eller et fast månedligt beløb på 89,- hvor du har ubegrænset fakturering. Læs mere om Billy's Billing prisstruktur her

Den første måned hvor du bruger programmet aktivt i din virksomhed er naturligvis gratis, så du har mulighed for virkelig at lære programmet at kende, uden at det koster dig en krone. Da vi stadig er i beta i 11 dage endnu, er der ekstra økonomiske fordele, hvis du tilmelder dig allerede i dag, uden binding. 

Lara Jærndal - Billy's Billing

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 16:47

Hej Ib

Jeg vil foreslå at du tager et kig på Likasso og får en demoversion (GRATIS) for se om det kunne være noget for dig.

Likasso er et online regnskabsprogram, som er specielt udviklet til iværksættere og mindre virksomheder. Det er simpelt og brugervenligt. Du får:

• Kassekladder med udbegrænset antal bilag
  • Tilbud/ordre/faktura/kreditnota modul med mulighed for direkte afsendelse til dine kunder pr. mail.
  • Debitorkartotek
  • Standardkontoplan, som du selv kan tilrette til din virksomhed
  • Upload af eget brevpapir eller logo til dine dokumenter
  • Udskrifter - moms, resultatopgørelse, balance mv.
  • Forespørgselsmuligheder - posteringsliste, resultatopgørelse, balance mv.
  • Ubegrænset antal brugere til programmet
  • Produktgrupper og produkter
  • Lagerstyring
  • GRATIS support
  • Backup sørger Likasso for
  • Data bliver gemt på server i Danmark - overholder bogføringslovens bestemmelser omkring opbevaring af data.

Prisen for dette online regnskabsprogram er kun kr. 149,- ex. moms pr. måned.

Se mere på www.likasso.dk eller kontakt mig på PM.

Med venlig hilsen

Michael Christensen
Likasso

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:01

Jeg fik en bruger på Billy's Billing igår - indtil nu kan jeg kun anbefale det! Det er simpelt, let overskueligt og helt ligetil. Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 17:13

Jeg har ikke været ret mange ting igennem.

En ting er HELT sikkert. Dog de gamle standard systemer som C5 osv.

Tag et online et. Har set flere virkelig gode. Endda nogle hvor din bruger kan betale sin faktura online med dankort uden du er tilmeldt PBS.

Kig mulighederne igennem, markedet har virkelig udviklet de sidste par år :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)