Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af nyheds-website - HJÆLP

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har længe gået og overvejet at opstarte et nyheds-website med nyheder indenfor mit erhverv. Der mangler en sådan fælles platform, og den skal naturligvis være på dansk.

Jeg har mange års erfaring med at skrive både for websites, men også for blade i fysisk print. Dog kniber det mere med den tekniske side af websites idet jeg jo blot har benyttet faciliteterne på websites som andre har oprettet i forvejen.

Jeg har lavet en oversigt over hvilke krav/idéer jeg har til et sådan website, men må nok også samtidig er kende at jeg ikke har den fornødne tid til at sætte mig grundigt ind i den tekniske side af sagen ligesom jeg ej er interesseret i at layoutet på et sådan "hjemmebrygget" website først bliver nogenlunde henimod v.12 eller lign.

Nu er mit spørgsmål: Kan I anbefale en person/virksomhed som kan være behjælpelig med at lave en sådan nyheds-website efter mit ønske med et pro layout? I begyndelsen vil jeg blot køre det rent privat, så jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at bruge 20k eller lign på et sådan site.

Anyone?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:12

Du kan lave det i wordpress, find evt. et fedt wordpress theme der passer til dine layout krav, så kan du få en til at opsætte det for en slik er jeg overbevist om :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:37
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:10
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:25

Jeg vil meget gerne anbefale mig selv, men er desværre optaget. Prøv at kontakte Anders Helbo som ejer helbomedia.dk

Han er super dygtig :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 9. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:16

Hej Casper,

Tak for linksene, men hvor ressourcekrævende er det at lave en side med WordPress? Jeg er nogenlunde ferm med IT, men jeg skal jo begynde helt fra bunden, og som nævnt er jeg ikke interesseret i at sitet først kommer til at se "nogenlunde" ud henimod v.12 om halvandet år. Det skal se ordentligt ud, og det skal det fra dag 1.

Hvad vil det sådan nogenlunde koste hvis man skal have en til at lave det? Og hvad med løbende vedligeholdelse - kan man selv varetage denne når man ikke har været med til at "bygge" sitet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Albertsen:

Hej Casper,

Tak for linksene, men hvor ressourcekrævende er det at lave en side med WordPress? Jeg er nogenlunde ferm med IT, men jeg skal jo begynde helt fra bunden, og som nævnt er jeg ikke interesseret i at sitet først kommer til at se "nogenlunde" ud henimod v.12 om halvandet år. Det skal se ordentligt ud, og det skal det fra dag 1.

Du kan få et pro-theme, evt. unikt, for 50 dollars og op af. Mashable.com kører fx Wordpress. 

Prøv at søg på 'Wordpress premium news theme'

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:07

Hej Albertsen,

Jeg kan hjælpe dig med at løse opgaven, send mig en mail på morten(@)w-academy.dk, så finder vi en god løsning til dig.

Dbh
Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 06:26

I will build it for 2000Dkk (this week only)

I need some social proof for my new business so thats why its this cheap 

If you are interested you can just go here :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)