En stor Tak til Mikkel for at smide alt i hans ferie...og bruge sin eftermiddag på at tilrette samt ligge vores Profil op... DET er service
|
Den virker ikke i min firefox 5.0 :) men fint i explore :)
En stor Tak til Mikkel for at smide alt i hans ferie...og bruge sin eftermiddag på at tilrette samt ligge vores Profil op... DET er service
|
Den virker ikke i min firefox 5.0 :) men fint i explore :) |
Hej, Det ser desværre helt tosset ud hos mig (Firefox 5): |
Okay...det rækker min viden ikke til... Men...som BruunMedia også siger...så kører jeg selv Explorer...og her ser det også fint ud
|
Virker også fint i Safari - Men ikke i Firefox |
Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)
Det ser også sådan ud her i min firefox. Der er mange der bruger firefox, så jeg kan vamt anbefale at der bliver taget hånd om det ved lejlighed. |
Tak for Jeres feed-back Dejligt at høre, at vores Profil virker i så mange forskellige browsere Må lige høre Mikkel om en løsning på problemet i FireFox...
|
Jeg kan godt fornemme, at han har gjort et rigtigt flot stykke arbejde. Men da jeg også bruger Firefox 5, ser resultatet sådan ud: (Billede slettet. Havde ikke set at Jimmy havde lavet et link) Håber I får det løst :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Et rigtigt flot stykke arbejde, som jeg har fuld tillid til, at Mikkel også kan løse problemet m.h.t. FireFox
|