|
hej jeg har et par telefon nr. og hjemmesider til leverandørere i primært asien. hvis der er nogen der søger så skriv det i debatten så skal jeg nok svarer |
har du edb?
Debat
|
hej jeg har et par telefon nr. og hjemmesider til leverandørere i primært asien. hvis der er nogen der søger så skriv det i debatten så skal jeg nok svarer |
|
har du edb? |
|
ja, jeg mangler et handelsfirma dernede af som er godt etableret jeg er ikke på jagt efter en fabrik, - men efter et handelsfirma som har et bredt udvalg og et firma der rent faktisk er lagerførende, - så jeg kan få mine varer hurtigt Jeg er lidt træt af dem jeg handler med nu, for de slipper for let omkring reklamationer. noget du kan hjælpe med? |
|
Du må egentlig også gerne smide en PB til mig :) |
|
Du må også godt sende mig en PB, hvis de har nogle som har iPhone, iPod eller iPad tilbehør tak. Venlig hilsen Andreas Kretzschmer |
Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!
|
Hej FBT. Du må meget gerne smide en PB til mig hvis du har nogen leverandører som har med boligindretning at gøre :) Mvh Mathias |
|
|
|
Du må gerne sende mig en PB med de leverandører du har, man kan da aldrig have for lidt leverandørere fra asien :-) |
|
hej alle sammen i må undskylde at jeg ikke har svaret men har mistet min liste fordi min computer gik i stykker. men jeg kan da give det sidste og eneste tip jeg har og det er en hjemmeside der hedder alibaba der er samlet en masse leverandørere. |