Hej alle Aminoer I forbindelse med et redesign og restrukturering af et af mine websites, kunne jeg godt bruge noget feedback på en landingsside jeg har skruet sammen. Jeg har opstillet nogle mål og formål, for denne landingpage, som jeg gerne vil have at i læser før i giver feedback, og linket er derfor placeret nederst i indlægget. Formål:
Mål:
Hovedformålet med denne tråd er egentlig at få feedback på hvorvidt i mener at siden matcher mine kriterier og hvad jeg ellers kan gøre for at opnå mine mål med siden. Hvis i har kommentarer eller kritik af mine mål og formål, så skyd dog endelig løs, det hele kan bruges. I længden har jeg tænkt mig at udrulle dette design på hele mit site, så hvis i har kritik til selve designet eller opbygningen af siden, så skal i ikke holde jer tilbage! Her er linket til landingssiden: iPod touch 5 Jeg tillod mig lige at lave et link med fordelagtig ankertekst, for at få siden skubbet lidt igang :-) På forhånd tak allesammen! |
Du kunne lave den sorte bjælke i toppen hvid, eller meget lys grå så man stadig kan se at den er der. Det vil lave siden mere hvid, nu hvor den handler om et hvidt produkt :) Ellers er siden meget fin!