Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på landingpage

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

lav menu så man kan klikke rundt på siden

lig mere viden på siden

for lys skrift farve til en hvid baggrund

Hej Mikael, tak for dit svar.

Det med at ligge mere viden på siden er allerede på vej - jeg har skrevet en omfattende oftest stillede spørgsmål, der egentlig bare skal ligges på nettet. Desuden har jeg en mindre artikelserie på siden, der allerede er hiver en del besøgende ind :-)

Ja, under-overskridten blev måske lige lys nok, det vil jeg overveje at ændre.

Tilmeldt 28. Jul 10
Skrevet kl. 21:24

Så er de første ændringer til min landingsside blevet implementeret. Det drejer om at jeg har fjernet menuen med links til mine salgssider, så der kun er links til de informative sider. Jeg håber at det vil få siden til at fremstå mere troværdig.

Som et andet punkt i min relancering af websitet, er jeg så småt begyndt på hvad jeg har som mål, skal blive Danmarks mest udførlige FAQ om iPod touch. Indtil videre har den 2 underemner: Hvad kan en iPod touch? og iPod touch hardware spørgsmål.

Konceptet er at svarene skal være korte og præcise - for mere udførlige vejledninger vil jeg enten embedde youtube-videoer, eller linke ud til mere målrettede guides. Det vil selvfølgelig sluge en del juice, men tilgengæld tror jeg også at det ville gøre siderne en del mere attraktive for de besøgende.

Jeg modtager selvfølgelig stadig kritik, både om landingssiden, såvel som de nye FAQ-sider :-)

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Snevagten A/S Skrevet kl. 20:06

Ud fra min basale erfaring synes jeg det ser fedt nok ud. Nød selv faktisk at læse hele teksten. Så stor værdi for mig..  Men måske en mere klar overskrift som fanger!!

Tilmeldt 28. Jul 10
Skrevet kl. 21:49

Snevagten:

Ud fra min basale erfaring synes jeg det ser fedt nok ud. Nød selv faktisk at læse hele teksten. Så stor værdi for mig..  Men måske en mere klar overskrift som fanger!!

Tak for dit svar :-)

Jeg tror at du har en pointe med overskrifterne - de er vist lidt tørre.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)