Hej Troels !
Selvfølgeligt kan jeg tage kritik Jeg kan desværre bare ikke ændre ret meget selv...så længe jeg kører på et StyleSheet... Det gælder både for tekstfarve og skærmopløsning, som tilsyneladende har nogle standarder forbundne med de enkelte StyleSheet ? Nu kører jeg også på ScanNets gamle platform...måske man skulle konvertere til deres nye ?
Fotos...jeg har indkøbt et pro kamera + ditto fotokasse + projektører...men jeg har stadigt meget at lære Tilmelding til Nyhedsbrev sker ved at klikke på FORDELSMEDLEM i Topmenuen...jeg kan ikke se, at der er mulighed for at få det ind i ordreproceduren ? ...har checket en gang mere nu... Fordi jeg ikke kører Adwords Annoncering
dbh MILLA-PETIT ApS /pia |
Mikael christiansen:betyder også meste vis jeg sider udenfor om det er månelys eller sollys er det meget svære se men det positive er vejret er regnvejr konstant nu næsten ,men sikkert også andre lys sammesætninger gør det svært at se menu vis det lyser på ens computer, derfor vigtigt at vælge baggrund langt væk tekst farve som muligt ,
men også når man sider inden for er det en stor fordel at der er stor forskel bare ikke lige så stor en fordel normalt at baggrund og tekst menu her er meget forskellige
Jeg er enig...læsbarheden er meget vigtig...
dbh
MILLA-PETIT ApS
/ pia