Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan du handle med kort hos MILLA-PETIT...

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:

Hej Pia.

Jeg er helt på linje med Mikael her. Dine menupunkter i både top og side falder for meget i med baggrunden.

Håber du er modtagelig for kritik - jeg har lidt flere ideer til optimering nedenfor.

1) Det lader til, at din side er optimeret til 800x600 - nu til dags har de fleste lidt mere skærmplads at gøre godt med :o)

2) Nogle af dine produkter præsenteres bogstaveligt talt i et dårligt lys - fx. http://www.milla-petit.dk/product.asp?product=6465 - Overvej at investere lidt penge i ordentlig lyssætning, fx i form af en Softbox

3) Jeg kan ikke se mulighed for tilmelding til nyhedsbrev ifbm. bestilling. Du bør have en default opsætning, som sikrer at kunder bliver tilmeldt dit nyhedsbrev, med mindre de selv klikker det fra.

4) Hvorfor kan jeg ikke se dine AdWords annoncer?

Mvh Troels.

Hej Troels !

Selvfølgeligt kan jeg tage kritik Skype-Smile

Jeg kan desværre bare ikke ændre ret meget selv...så længe jeg kører på et StyleSheet...

Det gælder både for tekstfarve og skærmopløsning, som tilsyneladende har nogle standarder forbundne med de enkelte StyleSheet ?

Nu kører jeg også på ScanNets gamle platform...måske man skulle konvertere til deres nye ?

Fotos...jeg har indkøbt et pro kamera + ditto fotokasse + projektører...men jeg har stadigt meget at lære Skype-Smile

Tilmelding til Nyhedsbrev sker ved at klikke på FORDELSMEDLEM i Topmenuen...jeg kan ikke se, at der er mulighed for at få det ind i ordreproceduren ? ...har checket en gang mere nu...

Fordi jeg ikke kører Adwords Annoncering Skype-Smile

dbh

MILLA-PETIT ApS

/pia

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:30

Mikael christiansen:

betyder også meste vis jeg sider udenfor om det er månelys eller sollys er det meget svære se men det positive er vejret er regnvejr konstant nu næsten ,men sikkert også andre lys sammesætninger gør det svært at se menu vis det lyser på ens computer, derfor vigtigt at vælge baggrund langt væk tekst farve som muligt ,

men også når man sider inden for er det en stor fordel at der er stor forskel bare ikke lige så stor en fordel normalt at baggrund og tekst menu her er meget forskellige

Jeg er enig...læsbarheden er meget vigtig...

dbh

MILLA-PETIT ApS

/ pia

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 12:32

MILLA-PETIT ApS:
Nu kører jeg også på ScanNets gamle platform...måske man skulle konvertere til deres nye ?

Eller erkende, at du måske er vokset ud af ScanNets naturlige rammer og er klar til en 20.000-30.000 kroners Magento løsning?

Så kommer du også nemmere ud over problemet med, at kun få kunder tilmelder sig dit nyhedsbrev :)

MILLA-PETIT ApS:
Fotos...jeg har indkøbt et pro kamera + ditto fotokasse + projektører...men jeg har stadigt meget at lære Skype-Smile

Ok - Det må være et af de gamle billeder, som jeg faldt over. Der er i hvert fald brugt en voldsom og direkte flash...

MILLA-PETIT ApS:
Fordi jeg ikke kører Adwords Annoncering

Nogen særlig årsag? Du har et bredt sortiment og umiddelbart både attraktive varer og priser, så jeg ville da mene, at du sagtens kan lave en god forretning ud af AdWords. Tag evt. et kig på mit Amino Bizz AdWords tilbud.

Mvh Troels.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 13:05

Troels Kjems:

MILLA-PETIT ApS:

Eller erkende, at du måske er vokset ud af ScanNets naturlige rammer og er klar til en 20.000-30.000 kroners Magento løsning?

Så kommer du også nemmere ud over problemet med, at kun få kunder tilmelder sig dit nyhedsbrev :)

MILLA-PETIT ApS:

Ok - Det må være et af de gamle billeder, som jeg faldt over. Der er i hvert fald brugt en voldsom og direkte flash...

MILLA-PETIT ApS:
Fordi jeg ikke kører Adwords Annoncering

Nogen særlig årsag? Du har et bredt sortiment og umiddelbart både attraktive varer og priser, så jeg ville da mene, at du sagtens kan lave en god forretning ud af AdWords. Tag evt. et kig på mit Amino Bizz AdWords tilbud.

Mvh Troels.

UHA...jeg er SÅ glad for ScanNet...og har aldrig haft grund til andet Skype-Smile

Men...burde nok overveje deres nye platform...

Jeg har ikke 100% optimale fotoforhold...men jeg arbejder på sagen Skype-Wink

Indtil nu...d.v.s. de sidste 6 år...har jeg selv lavet alt SEO + tilkøbt ekstra SEO modul hos ScanNet...og efter, hvad de "pro" siger...er MILLA-PETIT pænt repræsenteret på de forskellige søgeord hos GOOGLE...derfor har jeg ikke villet bruge yderligere penge på SEO Skype-Smile

Jeg har dog desværre ikke haft så meget tid til at vedligeholde SEO' en det sidste års tid...så det er højt på min TO-DO liste...

dbh

MILLA-PETIT ApS

/ pia

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 13:15

MILLA-PETIT ApS:
Indtil nu...d.v.s. de sidste 6 år...har jeg selv lavet alt SEO + tilkøbt ekstra SEO modul hos ScanNet...og efter, hvad de "pro" siger...er MILLA-PETIT pænt repræsenteret på de forskellige søgeord hos GOOGLE...derfor har jeg ikke villet bruge yderligere penge på SEO

SEO/Søgemaskineoptimering forbedrer dine organiske søgeresultater (som er de 10 søgeresultater der vises omtrent midt på siden, når du søger via Google).

AdWords annoncer er placeret i "den gule boks" ovenover de organiske søgeresultater og ude til højre.

Selvom dine sider ligger godt til i Google på de organiske søgeresultater, så vil det stadig være en fordel for dig at få vist AdWords annoncer på en af de 3 pladser ovenfor de organiske søgeresultater.

Rigtig mange besøgende når aldrig forbi de 3 øverste annoncer før de har klikket sig videre til en netbutik - med andre ord går du helt sikkert glip af omsætning fordi du har fravalgt AdWords annoncer.

Mvh Troels.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 16:04

Troels Kjems:

SEO/Søgemaskineoptimering forbedrer dine organiske søgeresultater (som er de 10 søgeresultater der vises omtrent midt på siden, når du søger via Google).

AdWords annoncer er placeret i "den gule boks" ovenover de organiske søgeresultater og ude til højre.

Selvom dine sider ligger godt til i Google på de organiske søgeresultater, så vil det stadig være en fordel for dig at få vist AdWords annoncer på en af de 3 pladser ovenfor de organiske søgeresultater.

Rigtig mange besøgende når aldrig forbi de 3 øverste annoncer før de har klikket sig videre til en netbutik - med andre ord går du helt sikkert glip af omsætning fordi du har fravalgt AdWords annoncer.

Mvh Troels.

Det har du helt sikkert ret i...og sidste år hyrede jeg også prof. hjælp til yderligere SEO...

Forudbetalte et ret så pænt beløb...og fik intet arbejde gjort for mine penge Skype-SadSmile

...så jeg slikker stadigt "sårene" efter DEN oplevelse Skype-Angry

Jeg er i tænkeboks Skype-Wink

dbh

MILLA-PETIT ApS

/ pia 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:15

Glæder mig til at høre om det er mærkbart på salget ! :-)

Det var faktisk stærkt inspireret af din shop at jeg valgte at ophøre samarbejdet med PBS og få mine 50.000kr igen.

Gad vide hvor meget mere jeg ville sælge hvis jeg ikke kørte Paypal, men PBS...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:28

MILLA-PETIT ApS:

Det er så ikke helt alene mit valg, Simon...men en temporary...indtil jeg finder det rette design Skype-Smile

Tjek siden i FF (firefox samt Chrome) det er et problem jeg ville løse ret hurtigt;)

Det er ret nemt at rette ;)

/allan

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 16:45

Jørgen Olsen:

Glæder mig til at høre om det er mærkbart på salget ! :-)

Det var faktisk stærkt inspireret af din shop at jeg valgte at ophøre samarbejdet med PBS og få mine 50.000kr igen.

Gad vide hvor meget mere jeg ville sælge hvis jeg ikke kørte Paypal, men PBS...

Jeg glæder mig bestemt også til at gøre mig mine erfaringer med PBS / Nets / TELLER Skype-Smile

Som du ved har jeg jo haft PayPal + EWIRE som betalingsform de sidste 6 år...

PayPal har jeg gode erfaringer med...har opnået en rigtigt pæn omsætning med denne betalingsform...og derfor skipper jeg dem heller ikke...vores kunder skal have denne valgmulighed også...

EWIRE har jeg droppet med indførslen af PBS / Nets / TELLER...

Jeg gav DKK 3.500,- for en indløsningsaftale med Dankort + e-Dankort samt de Internationale kreditkort...og til min store overraskelse (efter hvad jeg havde hørt og læst) må jeg tage Hatten af for PBS / Nets / TELLER...det tog PRÆCIS 3 døgn fra jeg havde sendt min ansøgning...til den var godkendt + aktiveret + integreret i Shoppen Yes

Jeg skal nok melde tilbage...når jeg forhåbentligt har draget mine positive erfaringer med et mærkbart mersalg...og går det, som jeg håber og tror...så skal PBS / Nets / TELLER betalingsmulighed + Paypal...blive Skype-Smile

Og så vil jeg også lade muligheden for bankoverførsel fortsætte på Shoppen, da jeg også har mange kunder, som helst vil handle på den måde...

dbh

MILLA-PETIT ApS

/ pia 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 16:50

DesignYOU:

MILLA-PETIT ApS:

Det er så ikke helt alene mit valg, Simon...men en temporary...indtil jeg finder det rette design Skype-Smile

Tjek siden i FF (firefox samt Chrome) det er et problem jeg ville løse ret hurtigt;)

Det er ret nemt at rette ;)

/allan

Tak for kritikken Allan...og du har helt ret i, at der er et problem...

Dette gjorde ScanNet mig også opmærksom på i går, da vi lige skyndte os at sætte denne midlertidige kortboks op...

Jeg skal derfor vende tilbage til dem mandag morgen med et nyt design...så vi kan få løst problemet...og har netop modtaget et rigtigt godt forslag fra en venlig og hjælpsom medAMINO...Tak for det Skype-Smile

dbh

MILLA-PETIT ApS

/ pia 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)