Hej alle Aminoer :) Jeg har været ved at tilføje video til min webshop. Det er meningen at der skal være videohjælp på hele sitet, som man kan få frem hvis man har brug for hjælp. De skal selvfølgelig være målrettet, til den side man står på, og kun vises når man klikker på hjælp. Allerførst har jeg nu forsøgt mig frem til en prøvevideo på vores "Om os" side. Hvad mener I om kvaliteten, og det faktum at jeg sidder med solen i hovedet, nogle gange læser teksten for meget op, og lyden ikke er den bedste? Og hvad mener I om ideen i det hele taget? Alt kritik modtages :o) |
Hej Kent,
Jeg synes, at indholdet i videoen er rigtigt godt og for min skyld gør det ikke noget, at du kigger hen til højre for at læse teksten, så længe der er flow i videoen og du ikke siger "øh" hele tiden.
Men det er lidt ærgerligt, at der er lidt susen i lyden. Hvis du kunne gøre lyden helt "ren" ville det være mest optimalt.
Det er en rigtig god idé, at benytte video på sin hjemmeside/webshop, og der er mange flere muligheder end blot en "Om os"-video.
Mikael Johnsen fra Filmskole for Selvstændige er ekstremt god til at gøre det hele jordnært. Du kan se nogle af hans tips og tricks her:
Youtube-kanal
Amino ekspertblog
Held og lykke med webshoppen :-)