@ mick God vind med videoerne. Jeg tror mere det handler om at komme i gang, end at vente på det rigtige udstyr. Det er i hvert fald hvad profferne siger. Skal nok vende tilbage med bannertesten.
@ michael Tak for det. Strømperne finder du på webshoppen. Sig til hvis du har nogle spørgsmål :o)
Åh på den måde, jamen det kommer helt sikkert. Jeg tvivler på at det tager meget længere tid at lave en hurtig video, end at tage gode billeder af strømperne, og effekten burde være meget bedre med video. Hvis et billede siger mere end 1000 ord, så må en video sige mere end 1000 billeder. Eller noget der omkring :o)
Det vil jeg give dig helt ret i ;-) men pt har jeg kun min gammel Iphone som udstyr og der vil jeg nu nok sige at jeg ikke lige kommer så langt ;-) Men du har ret man skal nok ikke gå ud og købe for 10 kg tungt udstyr, det er jo mere hvad der bliver vist og sagt på videoen det handler om ;-)
Men glæder mig til at se dine strømpe videoer ;-)
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Jeg brugte et kompaktkamera der kunne optage i HD. Desværre var der ikke mulighed for at tilslutte ekstra microfon, som de garvede gutter ellers anbefaler. Det var ikke helt optimalt, men det var lige hvad jeg havde ved hånden.
Der findes mange godt guides rundt om på nettet. Jeg mener det var Jens Dalsgaard jeg fik inspiration af.
Jeg har fundet det her på Elgiganten http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/videokamera/HDRCX160BK/sony-hdr-cx160-videokamera-sort ( tager gern imod råd hvis nogen har erfaring med dette cam )
Det koster godt nok 3500 kr men det har indgang til Mic og så er det HD. Det skal så også lige siges at jeg jo skal ha en lille baby inden for 14 dage og så ville det jo være rart at kunne optag de første skridt og alt det. Så kameraet vil jo så skulle opfylde flere roller end bare til min lille shop ;-) og så har jeg fundet en lille Mic på en tysk side til 250 kr og så et stativ til 400 kr. og så har jeg Imovie på min Mac. Så skulle jeg gern være oppe at køre.
Jeg fik så nogle af ideerne fra Mikael Johnsen fra clikfilm ( er blevet nævnt her i tråden ) han snakkede også om et kamera til 1600 kr med lydindgang men jeg har ikke rigtig kunne finde det nogen stedet, så jeg ender nok ud i det Sony.
Men man har selvfølgelig hørt om mange der har lavet fede film med deres Iphone 4, mener også at den kan lave film i HD ?
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex