Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I nogle forslag til forbedringer af min shop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

www.glambox.dk

Smile

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 11:20
Hej

Jeg syndes det er en flot side du har dig :)

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:38

Overordnet set et rigtig flot design, men mange små elementer, der tilsammen godt kan virke forstyrende, da der netop er så mange forskellige ting at forholde sig til (skal lige siges at jeg er stor fan af at gøre det så simpelt som muligt).

Da jeg prøvede at ligge en deodorant i kurven gik der lidt tid før jeg så advarslen om at jeg skulle vælge en variant. Denne advarsel kunne godt være mere tydelig.

Og jeg er videre til næste side, hvis jeg først skal registrere mig før jeg får lov at handle... 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 20:51

Rigtig fin side jeg syntes dog godt at teksten i top menuen kunne bruge en lidt tydeligere skrift.

og google +1 overlapper noget tekst i toppen :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:52

Meget generelt , så synes jeg du prøver at kommunikere for meget information ud på forsiden. Selv er jeg tilhænger af holde det simpelt, og skære alt unødvendigt fra. Hvis jeg skal prøve at konkretisere, så ville jeg fjerne velkomst teksten til højre for dit store banner. Hvor mange læser den? Twitter boksen. Hvor mange af følger jer, og endnu vigtige hvor mange af jeres kunder følger jer? Mit gæt er en stor del af dem der følger jer er webshop ejere eller online markedsføringsfolk. 

Er "glambox anbefaler" sektionen på forsiden. Er det reelt bare fyld, eller giver det noget? Jeg ville fjerne den, og i stedet for bruge pladsen på jeres kategori struktur. Sandsynligheden for at en person, skal bruge lige nøjagtig et af de otte produkter er lille. Det er tilsyneladende heller ikke et slagtilbud, eller andet der retfærdiggør det? Faktisk fylder jeres menu struktur en meget lille procentdel af jeres side.

Forestil dig, at din webshop er en fysisk butik. Hver gang du laver et link til Twitter, Facebook, en blog, trustpilot whatever så laver du reelt set en "dør" væk fra dine produkter. Derfor skal du tænke hver enkelt "dør" du laver igennem. Ikke at nogle af dem ikke er en god forretning på sigt, men du bør i hvert fald have det i baghovedet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:11

lav en sigende titlen omkring siden ikke velkomme men med dine kerne ord i husk brug gerne alle 67 tegn som google viser

giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning

meget tætskrevet flere steder på siden lav gerne maks 4 linjer tekst og linje skrifte

´HUSK LAV INTERNE LINKS PÅ SIDEN HVER GANG NÆVNES ET ORD LINKES TIL DEN SIDE DER OMHANDLER DETTE EMME HUSK H1 I OVERSKRIFTEN PÅ DEN SIDE

meget svært at se kontakt siden jeg synes den vigtigste side , sæt desuden på den dit CVR NÚNNER VIS HAVES ET.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:27

Hvilken browser bruger du?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:33

Er sådan set enig med Casper, der er godt nok meget at overskue når man lige rammer siden. 

Måske kunne de bokse under slideren fjernes, altså GlamClub + Fragtinfo er angivet 2 gange uden man scroller på siden, 1 gang burde være nok - for at skabe tilsvarende overblik og mere luft i designet. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)