Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris & ros til ny hjemmeside

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej peder, tak for den konstruktive kritik, og jeg giver dig ret i at det er malplaceret at sige velkommen.

Og ja, meningen med siden er jo for at kommende partnere skal kunne finde os, tiltrækkes af vores budskaber og i sidste ende kontakte os.

"Og evt sætte et seo plugin på fx "all in one seo" der kan hjælpe lidt på vej på Google", vil du ikke uddybde peder?

Rigtig go weekend.

Mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:17

Generelt synes jeg det er et pænt og enkelt design.

Flere andre ahr været på banen med god kritik, den tilslutter jeg mig også.

Til wordpress kan man få forskellige seo plugins og det er forskelligt hvad folk kan lide at arbejde med.

Et Seo plugin tillader dig at lave unikke titler, keywords, beskrivelser osv. for hver side og indlæg.

Jeg kan se på jeres forside at bunden mangler. Men ellers mangler der også fremhævelse af vigtige søgeord, en bedre intern link struktur, footer har ingen afsluttende søgeord.

Hvis du har brug for hjælp til at installere et seo plugin, så skriv mig en besked så skal jeg gerne hjælpe jer uden beregning.

En anden god idé er at installere et analytics plugin f.eks til google analytics.

Håber i kan bruge hjælpen.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:19

Ps! Få lige lavet en god signatur, den hjælper dig i kampen for at bygge links til din side :-)

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:22

interne links mangles hver gang et kerne ord nævnes links til siden der omhandler dette emme der er h1 og overskrift om dette emme

baggrund farven er forsiden til teksten er næsten ens derfor ikke så let at læse når sider udenfor i sollyset.

kontaktsiden lig den øverste i menuen mange gider ikke bruge 1 minut på at finde kontakt info

sæt CVR nummer på denne side vis det haves det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pæn website.

Er enig med Mikael christiansen i det med font-farve og baggrund. Vælg en font-farve, der er en anelse mørkere, så man kan læse teksten.

På forsiden skriver du 2 steder, at I er placeret i Cebu City. Det er overflødigt. Skriv det eet sted.

På forsiden er der en sætning: "Vores vision er at skabe en virksomhed baseret på dansk kreativitet og dansk ledelsesfilosofi med henblik på at skabe et godt alternativ for især danske virksomheder med behov for outsourcing af ydelser på B2B markedet.".

Den er meget lang. Kap den over i 2 dele, fx: "Vor vision er at skabe en virksomhed baseret på dansk kreativitet og dansk ledelsesfilosofi. Hensigten er at skabe et godt alternativ for især danske virksomheder med behov for outsourcing af ydelser på B2B markedet."

Sætningen "Vi har den viden og indsigt i de muligheder og fordele som der unægtelig er ved outsourcing." er lidt kejtet. Et forslag kunne være: "Vi besidder den nødvendige viden og indsigt, der kræves for at kunne udnytte de mange muligheder og fordele ved outsourcing". Eller: "Vor indsigt og faglige ekspertise sætter os i stand til at udnytte alle de fordele og muligheder, der eksisterer med outsourcing".

Sætningen, "I er velkommen til at kontakte os for yderligere information om hvilke evner, kompetencer vi har, så vi kan hjælpe lige præcis jeres virksomhed til success", kan også formuleres lidt anderledes. For det første skal success staves succes. For det andet kunne man evt. skrive: "Kontakt os gerne for yderligere information, inkl. om vores kompetencer, og lad os demonstrere, hvorledes vi mener, vi kan hjælpe Deres virksomhed til succes."

Ved ikke, om det kan bruges.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:51

Jeg ville nok fjerne linket i sidebar'en til kontaktformularen, istedet kan du indsætte den formular shortcode i en tekst widget så vil man kunne kontakte jer på hver side. 

- Samtidig vil det give et bedre visuelt resultat tror jeg, om ikke andet så find en anden widget og brug, så der ikke er så meget ledig plads i jeres sidebar :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:53

+ billedet på kontakt siden ikke vises hos mig;

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 10. Nov 10
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 14:54

Hej Poul, alle svar kan bruges.

Vi er ikke perfekte, og det er derfor jeg smed den ud, hensigten var netop at få en masse andre øjne på, for vi har siddet med siden i rigtig lang tid, så man har brug for friske indput.

Med hensyn font-farven, kan jeg godt se at nuancerne kan drille lidt så det vil vi helt sikkert kigge på.

Nu vil jeg helst ikke copy/paste, men jeg synes dine input til ændring af visse tekster er meget brugbare, så jeg vil bruge weekenden til at vende dem et par gange.

Igen, jeg takker for alle input.

Mark

Med venlig hilsen

Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:09

Hej Mark.

Spændende koncept. Har I overvejet at præsentere menneske bag, samt skrive mail og adresse frem for kontaktformular? Det kunne give jeres potentielle kunder en større grad af tryghed og udstråle åbenhed fra jeres side, hvilket kunne have relevans pga. jeres eksotiske lokalitet. 

Held og lykke med det! :) 

Tilmeldt 10. Nov 10
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 07:34

Hej Gaveeksperten, Vi er igang med opsætningen af mail, og adressen er jo yederst vigtigt, da vi som tidligere nævnt ligger på Filipinerne.

Vi er igang med at flytte kontor, så jeg vil ikke bare smide en fiktiv adresse på, så vores fremtidige adresse vil komme på i løbet af næste uge.

Mvh Mark

Med venlig hilsen

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)