Når jeg overvejer Dandomain, er det primært for "sikkerhedens" skyld - at jeg hele tiden har support og ikke selv skal lave andet end at koncentrere mig om selve indholdet i shoppen. Jeg har en open source i dag og har netop valgt denne shop da jeg så på et senere tidspunkt havde muligheden for at flytte den. Men som det ser ud nu, så kan jeg i hvert tilfælde ikke transporterer noget som helst over til Dandomain - alt skal laves forfra og oven i det, så vil de ej heller hjælpe mig med en 301 redirect. Jeg er MEGET varm på Magento og Prestashop - men har ikke de penge som skal til for at sætte andre til at banke en en hel ny shop op. Nu har jeg læst og læst og læst om både Magento og Presta og jeg kan ikke gennemskue, hvor meget hjælp det faktisk er jeg skal have udefra? Måske jeg blot kunne finde nogle som måske kunne hjælpe med at få læsset varerne over til Dandomain og få lavet en 301 ? Uanset hvad, så skal jeg finde en løsning asap, da jeg igen hen over hele weekenden har haft problemer med min shop - tak til søde kunder for endnu engang at gøre mig opmærksom på dette! Hilsen den noget forvirrede Charlotte |
Hej Charlotte,
Vi har hjulpet en del kunder med at flytte fra Open Source til DanDomain - både vare, produktgrupper og 301-redirects.
Hvilket system bruger du idag?