Hej Amino'er, Da min nuværende shopudbyder er voldsomt ustabil samt kun har MEGET begrænsede udfoldelsesmuligheder, har jeg besluttet endnu engang at flytte min shop. Jeg er MEGET i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg har tidligere været meget tæt på at færdiggøre en Magentoshop - som desværre så ikke blev til noget alligevel. De har masser af muligheder, men kræver en del teknisk snilde, hvis man f.eks. ikke lige bryder sig om deres standard opsætning af checkout. Så har jeg fået anbefalet Prestashop og det ser også fint ud, men dem kender jeg slet ikke. Min aller første tanke var bare at rykke det hele over i Dandomain - mest for trykheden om at det hele ligger hos en udbyder, hvor der er 24 timers support og alt, mere eller mindre, allerede er sat op - deres design muligheder er også store, sammenlignet med hvad jeg har nu! Jeg er voldsomt i tvivl, hvad jeg skal vælge og derfor vil jeg gerne bede om jeres gode råd? Jeg har intet teknisk snilde og aner intet om html koder m.m. Jeg vil så vidt muligt bygge alt i shoppen op selv (altså i det omfang som er muligt indenfor de normale shopudbydere) - dog kunne jeg godt tænke mig at få hjælp til forside design. Jeg har krav til bl.a. hvordan check-out skal udformes, så det nytter ikke at der kun ligger een standard mulighed der. Selvfølgelig kunne jeg bedst tænke mig min egen shop, da det gir flest muligheder, men så er jeg ude i at skulle finde en som kan supportere mig og hjælpe mig med alt det tekniske. Så hvad er den helt store forskel på dandomain, scannet etc. kontra magento & prestashop? Med de sidstnævnte, står jeg så ikke meget alene og skal selv sørge for at få den lagt ud til på host etc.? Håber I kan pege mig i den rigtige retning. OG SÅ er det selvfølgelig et must at det bliver så billigt som muligt :) - for jeg skal da love for, at det som jeg troede var billigere ved at hos en shopudbyder, er langt dyrere i sidste ende! KH Charlotte |
Ok - prøver lige en anden variant :)
Har man ingen kode forstand, hvad skal man så vælge - Prestashop eller Magento? Forinden man downloader, så skal man vel have fundet et webhotel man skal downloade til eller ...? Og i så fald, hvilket hotel skal man vælge? Er det herefter så bare at gå i gang - eller er jeg tvunget ud i at have folk på til at sætte rammerne op?
Jeg er lidt utålmodig, men min nuværende shop fungerer ikke teknisk og jeg skal derfor meget hurtigt i gang med en overflytning.
KH Charlotte